Wednesday, May 31, 2006

Malmö Update Del I

Good Morning darlings :)

Solen skiner och hoppet om att början av maj’s värmevåg skall återkomma börjar åter tränga fram, men jag vill inte skapa mig eller andra några förhoppningar…ÄN. Vi väntar, är optimistiska och ser…


Lovade Er igår en Malmö update, så här kommer den…
Det snackas mycket om att Malmö verkligen saknar hunks (sorry guys), men det finns en”Alla" vet vem han är, på något sätt. Sveriges Man 2005Alexander Sundquist
som det snackas mycket om. När vissa av mina pinglor (inga namn nämnda än) började snacka hysteriskt om en viss kille de hade sett, en gåva från ovan. De springer in på MQ vid Södertull endast för att se honom, utan att köpa något bara kolla och fnittra lite. Så en dag när den undertecknade (dvs jag) var och lunchade med Linda kom jag på det ”Ahh, vi går in på MQ!”. Den undertecknade hade aldrig sett Mr Sundquist live, så var ju tvungen att se vad all denna hysterin var om, men till min stora besvikelse var den enda jag såg en annan kille med ett stort leende på läpparna och glasögon, vaddå besvikelse. Berättade om incidenten för Alexandra Färd, det är nämligen även denna donna som försökt få mig att gå dit och hälsa på Mr Sundquist och hälsa från henne, dessa två har nämligen haft en fling innan… Fick även informationen att denna herre troligtvis endast kan ses i butiken på lördagar, så tjejer slösa inte er tid i onödan andra dagar. ;)

Medan vi vidare strossade runt med våra kassar, såg vi en nyklippt Mattias Vig, riktigt snygg var han i sin nya korta frissa. Denna herre kan ni förövrigt se jobbandes vid jeansen på JC Hansa Gallerian eller på lördagarna på Tunneln, där jag egentligen inte riktigt vet vad han gör..hmm…klubbvärd eller promoter kanske? Någon som inte hänger med? Becks heter han på piccaboo.com , så check him out!

Sen var det dags att gömma sig, eller nästan både jag & Linda såg guys som vi inte ville se, gamla flings som vi helst glömmer bort. För min del så var det var sämsta jag varit med om, denna blonda, dock söta kille, med tanke på sin ålder så borde han kunna något, men NADA. Men nä, jag är inte så taskig att jag namndroppar…

Privé’s nattklubbsvärd Vartan var frånvarande vid mitt senaste besök där, till min besvikelse då jag gillar denna herre skarpt =) Det framkom att han för en kortare tid framöver har rymt till Kanada, undrar om han gör ett besök hos en annan rymling Selim, som befinner sig in The Big AppleNew York sen november eller nåt förra året. Hur han trivs där? Ja bra vad jag vet, läser man på hans pres så står det: ”THIS TOWN LIKE A GREAT BIG PUSSY, JUST WAITING TO GET FUCKED!” Slutsatser får ni dra själv… Eller så kan ni alltid fråga Linda(längst t h), som kanske vet något ;)

Tyvärr hinner jag inte mer just nu, men imorgon kommer fortsättning, bland annat från utelivet och flera ”Malmö-rymmare”…

Take Care!

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Alexandra Färd said...

Haha inte för att jag hänger med så mkt i Malmös utesvängar men gossen iaf, u know:) Du får väl dra dig hit igen nu har du vart borta för länge!