Saturday, June 03, 2006

Caramello e Nice =)

Finally lyckades jag komma iväg och köpa en ny lap top :) Blir premiär på att använda den i sängen ikväll (oh, det lät jue normallt...haha...). Riktigt underbart var vädret igår, men det lovade vädret inför helgen på sol och över 20 grader, verkade vara gissningar som vanligt. Inte en solstråle såg jag idag :(

Besökte
Caramello igår med Linda, Philip, Anders & Kattis. Hade det riktigt trevligt, bara softa. En massa ungt folk :// En kille fråga mig "Var går du?", vet inte vad jag ska tro då jag dagen innan fick frågan "Du har fyllt 30 eller?". Var ännu en gång ute i shorts, detta plagg som jag föraktade när det kom, som jag aldrig skulle ha på mig ute, usch... Ja, man ska inte fördömma saker i förväg... Linda kunde dock inte förstå hur jag kunde ha de på mig, jag svarade med "Hur kan du ha en genomskinlig vit klänning?" men men, vi hade skoj :)

Låten "Boten Anna" ettrar sig längre och längre in i hjärnan. Det blev fullt ös när den spelades på Caramello.

Idag inser jag att jag inte hör hemma i denna staden. Har insett detta innan, men det går inte att förneka längre. Jag e helt enkelt inte som Malmö-borna. Malmö-borna är typiska fika-människor, kommer det till något annat, så bangar de oftast...tyvärr, så även ikväll. Detta ger mig dock tid till att fixa saker hemma, bl.a. skriva mitt brev till Karro (t.v), som jag lovat henne, denna tjej e så grymt snabb på att svara så det är sjukt ;)


Drömde om
Kofix (nä, han heter inte det, utan Andreas Kofler) inatt. En underbar dröm, men varför kan saker och ting inte vara så enkla i verkligheten också? Varför ska allt vara så invecklat och svårt? Missförstånd och andra saker på vägen? Jag vet att han inte är glömd, och kommer inte bli det. För hur kan man glömma något som varken avslutats eller riktigt börjat? Något som utan att börja bara hoppade till mitten, d.v.s. problemen? Eller ja, det är svårt att förklara...Vi vet inte ens själv vad vi gör...

Take Care!















puSS,
xXxVickanxXx

No comments: