Friday, June 02, 2006

Fylld Torsdag inkl. BB-Jessica


Fredric tyckte jag la upp en taskig bild på han igår. Förlåt här kommer en bättre och samtidigt en som visar mig med en het min ;) Hoppas det blir bättre så då :P Torsdagen såg ut att bli utan några större händelser, lunch inne i stan med Eva. Mitt på Lilla Torg till vänster om Grappa sitter Big Brother-Jessica och hennes kärlek Robin i Von Dutch-kepsar och ser sådär riktigt sommriga ut. Den undertecknade kunde inte låta bli utan var tvungen att gå fram och berätta för Jessica att hon tyckte att det var helt OK att hon ville skaffa silikonbröst, för det var snyggt. Direkt därefter utbröt en dialog:
J: Har du det eller?
V: Nä, men ska skaffa.
J & R: Du behöver absolut inget silikon?!
V: Jo!

Därefter började Robin ta på Jessica's bröst och säga att hon var speciell som hon var. På något sätt kom vi in att snacka om Muffe. Jessica berättade att han är störd och att han ringer Robin hela tiden för att säga att Robin ska säga till Jessica att han inte är sur på henne. Som Jessica sa "Han ringer inte ens mig själv liksom, idioten!". Efter en relativit lång stund där Jessica berättade ditten och datten om sitt liv, så frågade den underteckande vad de gjorde i Malmö. "Vi fikar". Ett svar som bara Jessica skulle kunna ge...hehe... Ja, jo det förstod ju jag också ;) De skulle iaf på kvällen till Starshine i Ystad för sin bar-turnée, men det var nog den största håla de kunde hamna i och Jessica kunde inte förstå vad hon skulle göra där mer än att ha tråkigt, något som dock jag tvivlade på. Hon föreslog att jag skulle komma ner , så hade hon iaf någon att snacka me. Helvimmsig, men grymt skön tjej asså. Hennes mobil ringde mitt i när hon berättade något för mig, hon bad Robin svarade, för hon var upptagen...hehe... Den va nån Janne, han bad dem att komma tillbaka till hotellet. Innan den undertecknade försvann, så sa hon till Robin att han såg packad ut redan, han sa att han va grymt trött "av kärlek" la Jessica till och fnittrade sitt alldeles egna "Jessica-fnitter". Sista jag hörde av Jessica var "Kom ner ikväll!" innan jag och Eva begav oss till Pronto för att vara med i en undersökning. Eva
ångrade att hon inte kollat på Big Brother efter mötet med Jessica. Tycker alla som trackar ner på henne kan sluta, hon va riktigt nice =) Och om hon kommer besöka Stureplan regelbundet, så tror jag absolut inte att det kommer vara så hemskt som alla säger, snarare ännu en skön personlighet att lägga till i den mixade högen som redan finns där...

Coke Zero, gällde undersökningen. De har Coca Cola Light, varför även fixa Coke Zero?
Den smakar typ inget annat än socker med en liten touch av cola, god var den inte =// Den undertecknade skulle vara på bilbesiktning kl. 15.10, lämnade Lilla torg 15.07, det spöregnade, skulle först åka hem och hämta bilen, sen bege mig till Valdemarsro. Kl. 15.18 ringer jag dit, säger att jag sitter fast i en bilkö, någon olycka eller så. kom iaf dit 40 minuter försenade, men fick komma in direkt och allt...tihi... What is a little white lie? :) Va dock ganska kul när killen där fråga oss vad det var för olycka eller så...hahaha...

Kvällen var det pub som gällde med min franskkurs, trevligt. Den undertecknade blev kallad stämningshöjare *LoL*. Blev kanske lite mycket cider & Xanté dock, men kvällen sluta nice iaf ;P

That's all for now, hann inte ens köpa min nya dator igår, så ska strax iväg. Inget kan stoppa mig idag!

Ses i Vimmlet!


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: