Tuesday, June 06, 2006

La fête nationale de la Suède

Borde man vara klädd i blå-gult idag? Sjunga "Du gamla, Du fria"? Blir nog inget av det för min del idag. Ska hem och ha myskväll hos Kattis, vet dock inte hur många vi blir, men en sak vet jag och det är att om Kattis's übersöta lillebror kommer vara där me sina kompisar, så kommer jag inte få en stund ifred typ...hmm... Well, well, vi ska iaf ta hem nåt käk och kolla på filmer. Borde man hyra svenska filmer iom att det är Sverige's Nationaldag? *funderar*. Vi får se hur det blir...

Papsen kände sig generös igår. Vi va och åt på Johan P och kollade på en ny Hästens Säng åt mig :) Fast jag ska flytta...haha... Annars fick jag igår reda på att det är en happening i Zakopane med backoppare den 17:de juni. Papsen skulle egentligen köra med min bil till Polen på fredag kväll för att fixa nytt cabbe-tak, men iom detta så blir det så att jag åker på måndagen till Szczecin, lämnar bilen, flyger ner till Krakow och sen vidare till Zakopane. Jag tänkte vara ekonomisk, ta tåget (ja, i Polen är tåget billigare än flyget, till skillnad från här), men mams bara, klart du ska flyga, jag litar inte på tågen där...haha.. Jaja, man tackar och tar emot =) Jag som skulle jobba hela juni och större delen av juli...haha... Kommer vara bort typ 10 dagar eller så. Österrikarna kommer dock tyvärr inte vara på plats
:(





Min Kofi
x <3







Varför tar blondiner p-piller?
För att hålla reda på vilken veckodag det är ;)

Festa & ha kul för Sverige idag ;P

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: