Monday, June 12, 2006

Leaving tonight =)

Jag har inte packat klart, har inte duschat än, ca 1 dryg timme innan jag åker hemifrån och jag sitter här. Vaddå sjukt?! Åker till Polen ikväll. Backhoppnings-evengemang den 17:de i Zakopane på planeringen. Ganska slö tävling = mucho party. Me like backhoppningsparty :D Enda dumma e att Österrikarna inte kommer vara på plats, väldigt synd :( Men träffar de snart igen iaf, bara 1,5 månad kvar till den riktiga Sommar Grand Prix:n börjar *wiiie*.

Ska va i Szczecin i 2 dagar, sen torsdag morgon flyger jag ner till Krakow och vidare till Zakopane. Kommer säkerligen ionte blogga lika flitigt, men jag ska göra mitt bästa =) Ska se om jag hinner lära mig hur man mobil-bloggar innan jag åker, jag e snabblärd =P

Hinner inte mer nu!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: