Thursday, June 01, 2006

Malmö Update del II

Igår fick ni läsa om en dag på stan, och nu fortsätter vi vidare. Måste dock klaga på att antingen min blogg elelr data håller på att f*cka sig. Kan inte ladda med bilder i inläggen *hmm*. Ja, blir nog en tur till ONOFF för ett nyinköp senare idag... Sen vill jag tacka Andréa Lukic för hennes reklam av min blogg i sin Torsdagsbloggpiccaboo.com och gumman, det e klart att det händer grejjer i ditt liv som alla vill läsa om, i annat fall har du alltid något intressant eller crazy att skriva om =)

Toni har också rymt upp till hufvudstaden, den något överförfriskade undertecknade sprang på honom på Candy Garden’s premiär förra onsdagen. Toni hade slopat sin kära röda Ferrari keps som man inte sett honom utan på senaste tiden ;) Han avslöjade att han tänkte stanna ett tag i Stockholm, han skulle gå någon kurs eftersom han ska vara med om något nyöppnande i Malmö, vet inte om jag får skriva vad eller nåt så för tillfället låter jag bli… Toni vimmlade runt i äkta Stureplans manér på inneklubbarna, trots en enorm kö utanför White Room runt 3-snåret på söndagsmorgonen så fick han ihop med Viktor Barth Kron och någon mer smita förbi utan någon väntan på uppmaning av nattklubbschefen Jacob Ramberg. Senare lyckades Stureplan’s fotografen Pavel Maira fånga honom ihop med John Holmstedt på en bild. Resultatet (klicka här)? Som alltid en stilig Toni med ett perfekt Colgate-smile ;)

En annan som man inte sett alls i Malmö på senaste är Lina Lindvall, hon som är/var bartender på Tunneln ni vet. Ja, iaf hon är inte så found of den undertecknade sen en incident som hände efter nyår i hufvudstaden. Måste dock påpekas att Lina förstod situationen helt fel och det hjälpte inte att man förklarade att den undertecknade ihop med Malin Sundin, Andréa Lukic och Niklas Röja skrattade åt något helt annat än Lina trodde. För detta var verkligen fallet. Back till Lina’s vistelse i Stockholm iaf. Förstod inte riktigt om hon flyttat dit
för gott eller hur, hon e där iaf för att”spela in lite musik”, visste inte att hon sjöng, de flesta har väl sett henne i Koola Anna-reklamerna i olika tidningar, men var det bara jag som inte alls visste att hon sjöng?

En trogen vimmlare, Fredric Palmqvist alias Ken berättade för mig att Mazarin var ett ”lantis-ställe” med typ bara bönder, men att han varit där innan vi sågs på Tunneln. Helt OK tyckte jag, men varför går Du då dit vecka efter vecka?! Och fångas på bild? *funderar*. Förövrigt är Fredric väldigt söt & trevlig, ställer gärna upp på foton och gör en f.d. klasskompis helt galen, dock utan hans medvetande, Sandra Roos (t.v) blev helt till sig när vi träffa honom på Tunneln, det enda jag hörde resten av den kvällen (och varje gång vi pratat efter det) va: ”Han är SÅ HET!”. En annan pingla, Jennifer (t.h), lyckades fånga denna herre på kroken en kväll, eller ja ett snabbhångel utanför Tunneln hanns med, dock finns inga uppgifter på om Herr Palmqvist är bra på att kyssas, då min vännina var något överförfriskad och kom tillbaka till den undertecknade som snackade med en annan person, med orden ”Ehh, hångla jag med honom precis? Såg du det?” och såg ut som ett frågetecken..haha… Kvällen jag var ute med Roos så var även Helena med, min trogna vapenhäst’s Petra’s syster, Petra som förövrigt hittas i Visby med galna upptåg då hon pluggar där. Helena’s vilda beteende gjorde så jag tappa hakan, när hon shake:ade runt och hånglade runt med NÄSTAN alla villiga på dansgolvet…hehe… Keep up the crazy work babe! =P

Privé har fått en ny klubbvärd – Jocke Grufstedt. Den undertecknade måste berätta att denne ser mycket bättre ut i verkligheten än på sitt foto på Piccaboo. Första gången den undertecknade träffade Jocke, så var hon lite för överförfriskad. Efter att ha snackat i typ två minuter spillde den undertecknade en hel cider på Jocke’s svindyra kavaj. Den undertecknade skämdes och Aleks (t.h), Zlatan’s mycket sötare lillebror förövrigt, gjorde det inte bättre genom att hela tiden påpeka att den var ny och att Jocke faktiskt blev sur. Den undertecknade erbjöd sig att betala för kemtvätten, men Jocke avböjde och försäkrade om att han inte var sur och att det var lugnt. Den undertecknade uppskattar Jocke’s snälla sätt, men inser själv att han nog inte var så glad, men betedde sig trots detta som en gentleman =)

Det var allt för denna gång, har nog missat något, men det kommer. Watch Out jag får nog reda på om ni gör något ;)

Undrar om halva stan e sur på mig nu?? ..nää, omöjligt sånt här e kul jue ;P

Take Care!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: