Sunday, June 11, 2006

Massa landslagströjor...

Matchen igår var ett FIASKO! De enda som spelade bra var Freddie & Källström. Idag är det dock nya matcher, ser framemot Holland-Serbien, jag gillar Ruud van Nistelrooy, vet inte varför han e cool och så har han ett roligt efternamn ;P Sen spelar Mexico-Iran och kl. 21 Angola-Portugal, som man kommer sitta bänkad på och försöka få flesta möjliga skymtar av Cristiano Ronaldo ;)

Gårdagskvällen började med bortglömda kort, så den ekonomiska bussresan fick bytas till en taxiresa eftersom Jennifer & Roos redan vänta på mig. Tunneln va målet. Jennifer bar Sverige's landslagströja, jag tänkte sätta på mig Tyskland's efter FIASKOT Sverige bjöd på mot Trinidad & Tobago, men valde till slut kjol & en topp iaf =) Jennifer's tröja va ändå OK eftersom det var nummer 9 - Ljungberg

Träffa mucho folk man kände redan i början, Anna kom ocgh hälsa "Hej hej på dig med typ.". Roos väntade med spänning på sitt sötobjekt, den f.d. klasskompisen Fredric, eller med andra ord "min Ken-docka". Vi gick ut för att ta luft och där dyker Ken-dockan upp i en rosa/vit outfit och typ bakåtslick *gulligt*, gillar dock hans rufshår bättre ;D Kendockan gjorde många missar igår;
  1. För det första hälsa han inte på den undertecknade först *fy skäms*
  2. Han presentera inte sin kompis..(fast har glömt vad han heter nu)
  3. Han skulle hälsa på Roos, eller Sandra med orden "Nä, men däremot ska jag hälsa på min f.d. klasskompis Sara! Varpå den undertecknade påpekade "Hon heter Sandra, Ken." Lite skämdes han allt...tihi...
  4. Han sket i att hälsa på Jennifer, hans fyllehångel för ett tag sen, innan den undertecknade påpekade att han kanske skulle göra det "Ja, just d, det va du" blev svaret...
Förlåt dockan, jag va bara tvungen :P Idag var han dock väldigt söt, fråga om han såg OK ut igår, om han kunde ha håret sådär som han hade det och berätta att det var SUPERpinsamt att kalla Sandra för Sara...hehe... Och nu ligger han i solen och bättrar på sin bränna, som redan e snygg. Bilden bredvid vill han inte att jag ska lägga utm, men den e het, så han får stå ut =) Plus att han skickade en väldigt deprimerande, men fin låt till mig idag Antony and the Johnsons -Hope There's Someone. Vet inte om han ville få mig deprimerad eller bara att jag skulle få en fin låt? hmm får nog fråga han.

Tillbaka till gårdagen. Tom var väldigt söt och självklart Mattias Vig, t.o.m. mina små friends höll med =) Sen träffa man Simon och Bergh va där...Jag minns ett år sen och jag ser nu, jag bara ler, det e kul...
Vi drog vidare till Privé folket på Tunneln började mynna ut, Sandra hade ont i fötterna, men håller med om att skorna va grymt snygga =D Privé va dött, verkligen heldött, vad är det som händer med Malmö??? Hann snacka med Massi i typ 2 minuter, för en gångs skull sprang han inte som en skållad råtta...hehe...sen hade han grymt snygga nya vita bågar, tror det va Chanel, men minns inte, snygga va de iaf =) Satte oss i en soffa beställde frozendrinkar av Philip, sen kom han och joina. Frågade om Jocke jobba, då dök han upp, denna gång utan kavaj utan avslapnat i pikétröja, och jag utan en cider att spilla över honom...hehe... Vi skratta lite åt saken, denna gången var jag något mer nykter...haha... Sandra & Jennifer drog strax innan 3, jag bestämde mig för att stanna ett tag till iom att det va sista helgen innan renoveringen som Privé har öppet. Snacka me Philip , sen joina hans kusin, Sebbe som e söt, vi bestämde oss för att flaira lite, självklart fick jag börja, flaskan flög, men tillslut mindes jag vad jag lärt mig på Magaluf av vår heta lärare Darren, som va helt crazy (men som saom mig "I'm tellig you, this is a fucking crazy chic"och hela tiden skrek "Show me some sexy moves". Sebbe gömde sig bakom baren när jag skulle börja, tyckte det var taskigt :P Sen våga han inte själv "Det räcker att en har skämt ut sig *blink*". Ehh, fjant sen sprang han iväg och jobba igen. Strax innan 4 begav man sig hem.

Kattis väckte mig idag. Bestämde att vi skulle ses på Bo01 och sen gå och se på "The Da Vinci Code".


puSS,

xXxVickanxXx

No comments: