Wednesday, June 07, 2006

Onyttigt + Leka Barbie?

Nationaldagen firades som sagt hos Kattis, skulle bara va Jag, Linda & Kattis som det såg ut, men Kaytan och Maria joinade efter ett tag. Vi gick iväg och köpte pizza, med oxfilé och bearnaisesås, men besviken blev man då den inte alls var lika god, inte ens i närheten av den hemkörda i Stockholm :( Snodde Calle's film "Hollywood Gigolo", riktigt rolig va den, vi skratta mucho. Jag blev dock utelåst i början av filmen av Linda & Kattis *gRRR*, så fick ligga i Calle's underbara Hästens King Size och kolla på när han spela Counter Strike, och typ nästan precis när jag lyckats övertala honom till att jag skulle få titta på "40 year old virgin", så kände damerna i andra rummet sig tillräckligt generösa för att låta mig joina. Fick en snabbresumé av vad som hänt i Hollywood Gigolo, sen började skrattattackerna. Väl värd att se!
Deuce Bigalow tillhör tveklöst kategorin jätteförlorare och som lågavlönad
En mindre brand, ett enormt vattenläckage och ett stort antal sönderslagna antikviteter senare är den totala katastrofen ett faktum. Deuce ser bara en utväg för att snabbt finansiera skadorna i lägenheten. Att själv bli gigolo. Och visst, kunderna betalar bra. Men så är de också lite ... annonrlunda. akvarierengörare betraktas han som ett riktigt bottennapp. Som tur är tycker han om fiskar och han ser dem nästan som sina bästa vänner. Just därför får han förtroendet att sköta om en framgångsrik gigolos dyrbra akvarium och lyxutrustade bostad då denne reser bort.

Maria och Kattis hade världens längsta diskussion om när de skulle ses idag, vad de hade för "problem" med vissa tider hur an skulle ta sig in etc. Jag orkade helt enkelt inte med att lyssna mer, stack in till Calle, som på något sätt kände sig generös och satte på "40 year old virgin" direkt, blev dock inte så mycket tittande, för om Calle ligger i samma säng som jag, så ska han nypas och hålla på hela tiden *gRRR*. Men det bästa var ändå "Varför springer du runt och leker Barbie me dina Barbie kläder?" Tyckte det va en rolig kommentar att komma just den dagen, så jag va klädd i en svart Triple5Soul mjukisdress. Tittandet avbröts av at Kattis trodde at ho tappat sin plånbok...med min smarta hjärna lyckades hon dock lokalisera den tll slut genom att fråga sin mamma.

Ska strax iväg & träna, sen ev. träffa Linda Bo01.
Underbart väder idag =)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: