Sunday, June 18, 2006

Smirnoff Black = goes crazy

(Bilden: Jaala, Tad, Moi, Mary, Marcela) Soo dead. Doskonale Mleko cupen e oever. Va ute me Slovenerna igaar bla. Jag och Bine braaka som vanligt. Vet inte, han blir alltid sur paa mig. Jag e la lite vael oeversocial med folk... Well well. Boerjade bra iaf:
V: What's up?
B: Now it's perfect!
V: I know ;P

V: Why aren't you drinking?
B: 'Cause I'm gonna to have some sex tonight
V: Hmm...hard when your girlfriend is at home
B: Who is talking about her?

Ja, backhoppare e lite special, men vaeldigt nice iaf :P
Smirnoff Ice Black och jag funkar ej ihop. Jag blir helt crazy av denna 7%-iga dryck. Fast behaaller nog detaljerna foer de som var paa plats igaar..hehe..

Jag fick vaerlden's chock igaar. En HET backhoppare som jag inte kaende igen saag jag de senaste tvaa dagarna (bilden bredvid). Sen saag jag tillslut hur gammal han va och ba dog. Men han va grymt trevlig och soet och alles ;D Sen hade han ett gulligt smeknamn "Kuku"...hehe... Tyvaerr stanna inte hans lag kvar igaar kvaell =/ Fast nog baettre me tanke paa mitt Smirnoff Ice Black och White Death drickande...haha..., Kunde blitt crazy *LoL* aennu mer crazy. Saknar en del from Sweden dock, men har grymme skoj haer :) Kosmeteolog-tid imorgon. Laser-peeling saa man blir babylen..tihi..

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Alexandra Färd said...

Haha du pröva och blanda rosé + smirnoffice:D
När kommer du och hälsar på i stan gumman?

Vicky M said...

hey baby!
haha...tror jag star over an sa lange...haha... hon jag e hos just nu kommer upp till mig den 21:e, sa vi tar nog en tur upp om Stockholm da :)
pusss

Alexandra Färd said...

21 vad, juli? Haha rosé + fanta mums. Å galenheter har skett, galenheter har skett:D