Friday, June 09, 2006

Studenter...nostalalgi-feelings

När första klassen hoppade ut på Petri's trappa igår, så flög den där feelingen över en, att man själv stått där och hoppat bara lite drygt ett år sen, alla va sjukt glada sjöng, skrek och hade sig. Jag ville bara tillbaka... Studenten va lugnt en av de bästa dagarna i mitt liv :) Denna gång var det dock inte min tur, utan Kaytan's, Michan's, Tessi's, Emma's & Tessan's. Hade fixat en väldigt sexig Kaytan-skylt till bilen, tror alla tyckte den va rolig, verkade så :P
Blev en del taxi-farande för min del, eftersom jag hade ett par studenter att hinna med. Efterfesten hölls på Luftkastellet, nere vid Öresundsbron, sjukt fint var det där och ett enormt dansgolv *nice*. Träffa en hel del gammalt skolfolk, men från början kände jag mig...ja, gammal... jag mena alla där va typ 3 år yngre än mig eller nåt, men som tur såg jag Kalle, han e ändå två år äldre än mig, så värre för honom att va där...haha...


Blev riktigt arg också, de tog inte kort i baren! Man kunde plocka ut pengar bredvid, men guess what? De tog AMEX!! En studentfest med drygt 100kr att klara sig på i kontanter... Så jävla nice...eller inte... Lånade dock lite av Maria, så blev man lite extra flummig och hade riktigt skoj mot slutet när vi shak:a järnet. Träffa som Sina "pluggar i Halmstad på distans i Los Angeles" (internt skämt).

En fråga? Varför ska alltid killar so druckit lite och ska hälsa på en genom att pussa en på kinden typ dreggla ner halva ens kind? Eller e det bara jag?

Måste dock publicera en rolig msn-konversation som jag hade idag:
Sandra: Har du hånglat me Fredric?
Jag:
Sandra: Typiskt... tänkte ju höra om han var något bra...
Jag: hehe...vi e gara kompisar :)
Sandra: Det får du ändra på...
Jag: haha...det får du försöka fixa själv :P

(idéen till publiering av msn-konversationer har jag "snott" av sötisen Andréa)

E inte på superhumör idag, sorry för den till större delen egentligen intetsägande texten ovan ://

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: