Saturday, July 01, 2006

Hur blir det?

Just nu e det bara en massa frågetecken i mitt huvud :( Om en massa saker :/ Det som ligger närmast e utgången idag, d.v.s. om jag ska iväg till Ninna förfest, e inte klar för fem öre och ska upp tidigt imorgon bitti :// Får se, Eva ringer och mobil-terrar mig ;) Sen om jag ska iväg till Båstad. Kunde ev. bo i en extra-säng me Andréa och Tanja, men får inte tag i Andréa så jag kan fråga hur det blir med det :( Ibland e Andréa omöjlig att få tag i, kan dock förstå henne, hennes mobil ringer stup i kvarten... But she is wonderful iaf =) Och så skriver hon underbara bloggarhttp://www.piccaboo.com :) Snackar dock me lilla Tanja på msn nu och hon fikar me Andréa så kan kanske få reda på något :)
Sen om drygt en vecka är det Falsterbo Horse Show. Ska troligtvis inte jobba, iaf inte inom Horse Showen i år. Ba
ra party :) Fast e egentligen ganska pank efter min Polenresa =/ Och idag kunde jag inte stå emot ett par byxor på Zara (t.v.) när jag va på mindre shopping-runda me Eva...hmm... men de e fina *lovar*.1 Ricardo Pereira, 9 Pedro Pauleta, 14 Nuno Valente, 16 Ricardo Carvalho, 19 Tiago, 5 Fernando Meira, 18 Nuno Maniche, 7 Luis Figo, 8 Armando Petit, 13 Miguel Monteiro, 17 Cristiano Ronaldo
Åter till fotbollen; Portugal mötte England. 0-0 efter förlängning. Sen straffar. Klockren portugisisk målvakt. Cristiano Ronaldo med en klockren asfin avgörande straff mitt i mål. Rooney utvisad p.g.a. dåligt uppförande och Beckham utbytt efter nån fotskada i 52:a minuten. England ute ur VM och Portugal vidare. Som jag trodde :) Slutställning efter straffar: 3-11 Paul Robinson, 6 John Terry, 5 Rio Ferdinand, 4 Steven Gerrard, 16 Owen Hargreaves, 8 Frank Lampard, 9 Wayne Rooney, 7 David Beckham, 2 Gary Neville, 11 Joe Cole, 3 Ashley Cole
Brasilien-Frankrike strax. Brasilien vinner tippar jag, inte för jag egentligen bryr mig i denna matchen.






Beckham byts mot Lennon


Som avslutning lite njutning för ögat ;)
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: