Thursday, July 20, 2006

Mitt i natten efter BBQ & spel

Klockan är efter halv 3 natten. Jag borde sova, men istället sitter jag här och dricker Brämhults färskpressade Apelsin/Granatäpple juice och lyssnar på Radio Zet online. Kom hem för en halvtimme sedan, märkte först att papsen va tillbaka från semestern eftersom husbilen stod på parkeringen, han som skulle va tillbaka först den 23:e :// Jaja, över till dagens händelser:

Efter en ekonomisk tur till Mobilia mötte jag upp Kaytan för en sen lunch på Jensen's, hennes boyfriend va tydligen också i stan med Robbin, så innan jag försvann för att möta Emma & Pitten så kom Christoffer och han och hälsa. min första kommenatr till Robbin va "Fan va du e liten", tyckte det va taskigt sagt av mig, ska nog be om ursäkt (eller i bästa fall så läser Robbin det här...hmm..), för han verkar snäll och så. va inte meningen liksom. Sen mobba jag Christoffer för hans klädval en grön/rosa randig piké (som va snygg dock) ihop me omatchande badshorts och så illröda Armanibågar! Fashion-police please help me! Han uppskattade det dock inte, sa att Robbin vatt på han hela dan (duktig pojke). Robbin hade införhandlat ett par snygga Tommy Hilfiger shorts som han redan satt på sig iaf, tyckte Christoffer kunde göra det samma, d.v.s. köpa nåt annat att sätta på sig som matcha lite iaf :P Robbin har vatt i Båstad, jobbat på Madison ihop me bl.a. Laroy's Oscar Durling (t.h.). Han berätta att han frågat Oscar om mig på fyllan, det gilla jag inte, gillar inet att folk snokar runt...hmm...

Jaja, över till min Emma's och Pitten's träff som börja med grillmatshandlande på Coop. Fläskkarrée, Bearnaisesås, Tsatsiki, Noissetter, Coca Cola (fast de va taskiga och vägra köpa Light *gRRR*, va faktiskt riktigt ogott att dricka ://), Marshmallows. Efter lite crazy grillning, halvbrända kotletter och massa skitsnack (ni vet så där som bara tjejer kan...tihi...), så var det dags för spel-time: Jeopardy, Skip-bo & Trivial Pursuit. Jag och Pitten vann ganska lika många gånger, medan stackars Emma loosa, speciellt på Jeopardy då hon oftast glömde bort att ga "Vad är...?"

Grymt skoj hade vi iaf och imorgon åker Emma till Stockholm för att se Kanye West =)

Natti Natti!

PuSS, xXxVickanxXx

No comments: