Sunday, July 09, 2006

Slitit + Dryckeslekar och allt som hör till ;P

Tänkte bättra på solbrännan min i fredags, men det va molnigt så blev inget av det. Ringde CarolineKings Saddlery för att se om de behövde hjälp me att packa upp i Falsterbo. Min mamsi har ju sagt att jag måste tjäna lite egna pengar om jag ska iväg på min dryga 1 månads trip me början i Augusti. Caroline sa att jag kunde komma ner typ..nu. Ja, så packa ner en handduk, min rosa bikini, digitalcameran och plånboken och hoppade in i bilen för att bege mig ner till Näset. Bikinin och handduken fick följa me eftersom Pitten, Pelle, Jessica & Roos redan va nere i "deras hus" som de ska bo i över veckan så tänkte att vi kanske stack ner till beachen sen :)

Slitigt att jobba och det dammade satan. Fick träffa Johanna & Caroline vilket va grymt nice. Vi stod på Lundegård när vi alla hade häst för ja typ två år sen :) Sen va Caroline's lillebror Robin och hans kompis Affe där. Sjukt sköna boys...haha.. Vi gav upp vid 20 tiden, Caroline & Johanna skulle åka in till stan och jobba medan jag bestämt mig för att festa lite me töserna i huset, och trevlig som jag e sa jag att Robin & Affe säkert ochså kunde sova där (snäll jag e va?!). Vi åkte iväg för att duscha, när vi skulle köra ut från området så kommer Dedde Wannius, som jag inte sett sen förra året, han va snyggare i år igen =P Men ja alla vet la att jag alltid har bra smak ;P Han tvärnita och bara glodde...haha... Fast borde inte skratta för jag måste sett förjävlig ut efter 5 timmars jobb, utan smink, fast me snygg solbränna iaf :D Duschningen bjöd på skönsång *LoL* och en Affe-kommentar "E det där damernas? - Ja då hänger jag me." ..hehe... Jag duschade dock ensam =) Sen blev det mat innan vi åkte tillbaka till huset. Jag backade på en soptunna...haha... eller ja med backspegeln *whoops*. Jag kör faktiskt bra egentligen =D Robin kom med svarta sångkläder varpå jag vräker ur mig när jag ser det "Ahh, nice man ska ha svarta underkläder, ehh, sovkläder, ehh va fan ehh sängkläder menar jag". "Hehe...jag vet men underkläder funnkar me" - blev svaret. Sen va jag snäll nog att låta Robin köra till Statoilmacken me min bil, Pitten & Affe ihop med mig satte på oss bältena hårt och höll i oss...glömde jag att nämna att Robin inte har nåt körkort? Just don't ask...haha..

Tillbaka i huset började dryckeslekar "en liten groda hoppade i floden", ölspelet där jag och Pitten hitta på regler, killarna vägra dock följa den om att man skulle kyssa nån person bredvid (det satt bara killar bredvid varann...haha) Vi tyckte de va fjantiga...hehe... Apple sourz, Vaniljvodka, Bacarddi apple, Absolut vodka, Baccardi Razz, drack dock mest P2 drinkar men de va starka plus att Robin gav mig sitt 9:an kort i ölspelet d.v.s. jag fick dricka 9 stora klunkar TILL. Den undertecknade va lite väck om man säger så. Jag skulle in och se om en person fortfarande la i sängen, öppnar dörren och möts av en halvnaken killrumpa + en person till "*whoops* fortsätt ni med ert...haha...". Sprang in i Affe's och Robin's rum, snodde Affe's säng + två av hans kuddar. Vi hade grymt kul, fast Affe somna typ mitt i en mening, jag och Robin hade lite kul till...fy fan va full jag va. När man e full så gör man kanske saker och säger saker man inte skulle annars. Well well efter att ha sovit i typ 3 timmar skulle vi upp för att jobba igen.

Efter nattens
händelser så va det lite pinsamt. Och sen inte minst när Robin kommer och säger:
R: Vi åker och handlar mat nu.
V: Jaha, OK.

R: Asså, du och jag.

V: Ehh, jaha..


Bilturen blev lite tyst...haha... Lugnt eftersom vi egentligen bara skulle till Grillen, men det blev Burger King istället. Radion hjälpte inte till om man säger så låtar som spelades: Freak You - Another Level, Paris Hilton - Stars Are Blind, Cascada - Everytime We Touch, Pussycat Dollz - Buttons med text som:
I'm tellin' you loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep frontin' (Uh)

Sayin' what you gon' do to me (Uh huh)

But I ain't seen nothin' (Uh)


Let me lick you up and down till you say stop
Let me play with your body baby make you real hot
Let me do all the things you want me to do
Cause tonight baby I wanna get freaky with you
Baby don't you understand I wanna be your nasty man?
I wanna make your body scream, then you will know just what I mean
24 carat gold dont want the night to grow cold
I wanna lick you up and down and then I wanna lay you down come on sexy


Jag vet inte, men hur fan kan så många sexistiska låtar hamna efter varandra? Det va dock ganska kul, jag kunde inte låta bli att flina. Han fråga vad? Fina låtar va? Han flina också...hehe...

Såhär avslutningsvis ska jag bara meddela, nä vi hade inte sex.

'Cause I'm a Good Girl ;P
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: