Friday, July 28, 2006

Tosselilla är var vi spankar kidsen och blottar titsen ;)

Tosselilla Sommarland var målet Den undertecknade skulle köra husbil i för första gången i sitt liv, vilket resulterade i en rondellpåkörning (asså inte på nån bil eller så, utan tog ut svängen lite för lite) och sen armvärk för husbilen har ingen servo :// Men jag, Pitten, Emma & Mary kom tillslut fram hela till campingen och det bar iväg till Tosselilla Sommarland. Extreme Fly var först på programmet, Pitten banga p.g.a. kräkrisk. Sen skulle vi åka trampbåtar, funka jue bra förutom att typ hela vattenfylldes en massa och en miniunge fick oss övervåta. Kan be att få tala om att vi inte lukta mums sen... Så småningom kom vi till vattenlandet. Bestämde oss för sån här grej som man åker me mattor. Det första Pitten gör när vi står i kön är att spanka en liten unge me sin matta, sen hade vi en massa plats runt omkring oss tills det var våran tur...haha... Mary & Emma åkte först (de skulle tävla) sen jag och Pitten. Efter första hoppet känner jag att min bikiniunderdel håller på att flyga så ena handen åker till rumpan, sen helt plötsligt ser jag en matta komma (Emma's som hon tappat under sitt åk), nu flyger jag in i Pitten tänker jag, men snurrade bara lite, tillslut kommer vattnet, där ligger vi asgarvandes me våra bikinis halvner till knäna och ovandelarna under brösten. Framför denna åkattraktionen står det folk med kameror, så tror inte att vi var de första som råka ut för detta. Sen följde andra åkturer, dock inte lika pinsamma. Tossestupet blev stringstupet ;) Sen bråka jag me en badvakt om sånna ringar man åker på...JAG VANN =D

Sen var det dags för MAT. Fast Food - Slow Service. Och en blondin som förstörde hela min image om att blondiner e smarta. Emma skulle betala me kort, så tar hon tjejen kortet trycker i nåt, sen säger hon "ska jag trycka på Köp eller Retur?" Jag tappa hakan, hur dum får man bli? Jadu, tryck du på retur så länge vi får maten. Sen tyckte jag nog att det var dags för lite attention, mitt i maten kommer det en geting på mig, jag skriker över hela lokalen och hoppar upp och gömmer mig bakom pelaren bredvid, hela lokalen tystnar och tittar på mig (mina söta friends kollar ner i bordet, håller för ansiktena me händerna och låtsas inte känna mig...hehe...*sorry*). Sen var det dags för en Jennifer, d.v.s. barnsaker: åka barn berg-o-dalbana, Nedsläppet, hoppa studsmattor *LoL*, fotas me dinosaurier, klättra i Tarzanskogen etc. Fast me dinosaurierna porra vi oss lite, det va skoj ;P Söliga Go-Karts åkte man också och blev helt sönderskakad, och armarna värkte som FAAAN! dagen efter.

Dags för food på kvällen, eftersom det inte fanns någon affär i närheten, så hade vi äpplen och tsatsiki att grilla, ingen hit så det blev Grillen nära campingen. Killen i luckan hade inte värsta kollen och vi flumma satan och han glodde hela tiden. Efter att jag & Pitten köpt blannevann (som de heter i skåne) till kvällens alkoholintag, så killen "Ni får ta det lugnt ikväll, det e bara tisdag" "Va? Redan Tisdag? Vi som börja i fredags =P" Sen gick vi, men efter en 20 meter kommer jag & Pitten på den perfekta idén att denna kille kanske har kompiar och att de kan komma och joina ikväll, Mary & Emma tycker vi e crazy och sticker, så fort vi börjar gå tillbaka mot grillen.

K: Hej! Det va längesen!
V: Yes, tycker jag känner igen dig :P

V: Jo, asså vi tänkte att du ser ut att kunna ha någon kompis, sådär eventuellt, så om ni vill kan ni komma och joina oss på campingen ikväll.
Nu har vi typ hela grillens attention
, folket har slutat äta och glor, så jag e bara tvungen att kolla dels på en mamma och utbrista "Ja, så då var man det nya middagstemat, det va jue trevligt!" Snabbt som fan vänder hon sig om och fortsätter att äta...haha...
K: Ja, jag slutar halv nio, så typ efter d kanske.


Han tog mitt nummer o
ch senare ringde de såklart. Jag och Pitten asgarva hela vägen hem, funderade på om han va 16...haha... och hade han heta kompisar som va 15 så var vi oså d ;P

Skip-Bo spelande och massa vin me Fanta, mumsigt var det, jag fick kanske i mig lite mycket dock. Helt plötsligt ringde det Stalle som Grillkillen hette kom på skate-boards me en kompis som hette Joakim (han hade förövrigt spelat in en CD, som både jag & Pitten fick *snällt*). Kvällen fortsatte, jag fick dock ett ryck och ringde och snacka me Johan i typ först drygt en timme (så jag va iväg på området nånstans, all alone.) Johan måste nog va en av världen's snällaste och sötaste människor som orkade stå ut me mig och va gullig samtidigt, fast jag sa nog lite mycket saker, man blir så ärlig när man druckit lite... Mobilen dog mitt i en mening *gaaaH*. Katastrof lyckades tillslut få igång skiten och ta nummret och ringa från Pitten's mobil för fortsatt samtal *LoL*. Vi hade väldigt seriösa diskussioner :P Vi kan ju censurera sista delen av kvällen, Pitten fick iaf sitt lammkött och Emma fick massage, jag somna me ett leende på läpparna... =)


Nästa dag gick j
ag upp innan 10, hatar att sova i husbil, städade utanför (jävla alkoholsvinstia inkl. getingar), Backade husbilen och körde till Ystad Saltsjöbad. Vattnet va iskallt, men fast jag e en badkruka så doppa jag mig först (ni vet med tanken i huvudet "om jag inte doppar mig nu så händer inte det här..." det funkar alltid ;P) Under min stekning känner jag ett stick, en jävla geting stack mig bredvid min piercing och vägra lossna fast jag hoppa och hade nig, fort som fan hoppa jag i det iskalla vattnet...inte nice...något av det :( Sen åkte vi hem... Bo01-besök på kvällen där jag & Mary träffa Ninna & den nyss hemkommna från Nilenkryssning Eva =)

Köpenhamns-rapport kommer imorgon *lovar*

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Vicky M said...

hahahahaha...sorry gumman, han va het ;D och tillgänglig ;D

mackan_c said...

heey, googla lite om tosselilla bara, såg att ni hade varit där, de verka ju som att de var en rolig visit :P iaf, jag e delägare i tosselilla, låter som värsta gamla men är 20 :) tänkte om ni ska dit igen så e det ju kul att träffa på er, om du vill så kan du adda mej på msn iaf o säga hej o se hur jag ser ut. mr.cederholm@hotmail.com
ha de bäst, ciao/markus