Thursday, August 17, 2006

AntiVicky sida...haha...

Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat som jag sagt, lovar ett fullständigt inlägg imorgon innan middagen =)

Det e sant, jag har en sån sida har jag fått reda på idag. en hata Vicky sida, lite coolt faktiskt...haha... Självklart har det med backhoppnings fans att göra...jag skattar så jag nästan pissar på mig när jag läser allt patetiskt de skriver, typ sätter upp foton på mig och kommenterar vad jag gör..haha... Kan jag kalla mig stalkad nu?!

Idag har vi bytt hotell, sen har vi vatt i Krakow, jag har köpt en ny fin camera, vet dock inte vad det e för en just nu, kan berätta imorgon. På tisdag ska vi till Auswitz (koncentrationslägret ni vet), ska bli intressant. Ska sova nu, men lovar edn ordetlig uppdatering kommer imorgon.
Love Ya'!

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Vicky M said...

mmm, elsjkt, du måste gå in på www.photobcket.com sen skriva in användaren manon_and_cutchen tror jag det var, ska kolla upp bättre, har inte mobben här, den ligger på hotellrummet. allt e dock på slovenska, så tror inte du fattar nåt...haha... jag fatta inte heller allt, fick be en tjej översätta, ska kolla om hon mailat tillbaka...haha...
pusss