Thursday, August 31, 2006

The Big Bang + JAG FLYTTAR TILL INNSBRUCK <3

Oberoende på vad klockan är eller var man är, så anser jag att man beter sig någorlunda. Jag la i sängen och snacka me en killkompis, spelar ingen roll vem, huvudsaken är att vi låg och snacka, nada more, nada less.

Entrance by Aline och Eva (bilden) och Eva börjar skrika, engelska "You get the fuck out of here, Vick you're such a whore, you go to bed with a new ski jumper every night. you're such a blonde whore". Jag va speechless i ett antal sekunder, Aline gömde sig på toa, jag bara gapa visste inte vad ja skulle säga, drömde jag eller what was going on?

jag sa några meningar innan vi lämnade rummet. Kom tilbaka efter ca 30 min och då tog det hus i helvete, då hade jag hunnit samla mig och inse att this was no fucking dream, it was reality. En människa kunde verkligen bete sig så och få ur sig sånt skitsnack utan någon som helst bakgrund. Många meningar flög genom luften ur in mun, dessa va dock sanna till skillnad från de föregående en av de viktigaste dock va "If you call me a whore one more time, I'll fucking kill you". Jag skiter blankt i om man e:

  • frustrerad för att man blivit ratad,
  • för att man inte fått sex,
  • för att killen man e kär i inte känner samma sak tillbaka,
  • för man e packad,
  • för att man inte e blond eller supersngg
  • eller vad fan som helst
hur fan som helst så beter man sig, man kallar inte sina nära vänner för "whores", man ställer inte till en scen med sånna ord speciellt då det inte fanns en enda nypa sanning i det hela. Och what the fuck va engelskan till för? Så alla skulle förstå? Jag mena hallå, svenska? polska? då hade jag bara behövt förklara utbrottet som ja frustrasion, sexuell frustration eller nåt, nu va d betydlgit annorlunda, för hur förklarar man för någon att en av ens nära vänner kallar en rätt och slätt för hora och säger att man ligger me en ny backhoppare varje kväll? Lite omständigt, men som tur kände killen mig ganska väl, inte lika väl som mina beloved austrians, men tillräckligt för att veta att jag inte blir speechless och inte reagerar som jag gjorde om påståendet hade stämmt. ALine's kommentar va "Es war verrückt! Ich versteckte mich ins Klo, weil ich wusste wirklich nicht was du tun solltest haben". Kan bara säga att det va tur för lilla Eva att det inte va en österrikare som ja låg och snacka me, för han hade slått ihjäl henne, för så beter man sig inte...

Fy fan va du sjönk i mina ögon, du sjönk så jävla mycket.

Och sen att nästa dag bete sig som om inget har hänt? och vara förvånad över att jag inte sa hejdå? Men hallå liksom?! OK, visst jag sa vad jag tyckte eller skrek när jag kom tillbaka men nä... än en gång blev jag speechless...så beter man sig inte helt enkelt, finns inga ursäkter för sådant beteende.


Förresten flyttar jag ill Innsbruck typ den 20:e =) Så jävla happy! YES!

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Karin said...

Hahahaa!
Hej Vicky!
Jag hittade precis din blogg av ett rent sammanträffande. Jag är ett stort backhoppningsfan själv och det var fanemig ASROLIGT att läsa om dina bravader med alla backhoppare!
Keep it up! =D
Du har nu fått en ny läsare, för så mycket som jag skrattade åt alla galna historier!
Ha det bra! /Karin

Anonymous said...

Goοd articlе. I ԁеfinitеly love this ωebsіtе.
Ѕtіck with іt!
Visit my blog post :: signs he is cheating in a long distance relationship