Tuesday, August 01, 2006

Granatsprut & Min Europe Round-Trip

Tar mig en paus med packningen, jag hatar verkligen att packa, packar alltid en massa sen tycker man ändå att man inte har med sig det man ville när man kommer fram, packning suger! Innan jag skriver om mina närmsta planer så måste jag säga att jag va på bio me Kayt och såg Superman Returns med bl.a. Kate Bosworth. Filmen va bra, men Kate såg fjantig ut i brunt hår... Sen va filmen försenad och jag hade parkerat i Hansagaraget som stänger kl. 20.30, filmen slutade typ 20.35 så jag börja först springa i min korta kjol och mina sandaletter, varefter jag insåg att detta inte gick, så av me skorna och spring. Dörrarna va stängda, så jag tog bilvägen...haha.. backen upp som fortfarande va öppen hoppade fort som fan in i bilen och hoppades att portarna till garaget inte skulle hinna stängas *LoL*. Längesen jag sprang så mycket, folket kolla lite skumt på mig och Kaytan, Kaytan som dock tog det något lugnare, mina fötter va inte rena efteråt kan jag säga...hehe... Sen när vi sitter i bilen, så ska jag dricka Ramlösa öppnar lugnt och det pyser lite, väntar en stund och tror det e lugnt, men det bara totalsprutar ner mig och bilen, så nu luktar den granatäpplen...haha...ingen handuk eller servetter hade vi heller, ja tur att det inte va Cola Light iaf :P

Över till min Round-Trip
. flyger från Kastrup kl. 17.50 idag till Berlin, sen kommer följande städer besökas:
  • Stuttgart (Tyskland)
  • Freiburg (Tyskland)
  • Hinterzarten (Tyskland)
  • Zürich (Schweiz)
  • Val di Fiemme/Predazzo (Italien)
  • Einsiedeln (Schweiz)
  • Köln & Phantasialand (Tyskland)
Sen den 15:e flyger vi från Köln/Bonn till Krakow i Polen sen besöks:
  • Zakopane (Polen)
  • Warszawa (Polen)
  • London
Från London flyger jag till Innsbruck där jag den 5:e September ska göra intagningsprov på Universitetet, sen tillbaka till London innan jag flyger tillbaka till Malmö. Hela resan kan ni följa på Resedagboken.
Jag är åter hemma ca den 8:e September. Kommer uppdatera här under tiden såklart =))

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: