Friday, August 11, 2006

Italien-Österrike-Tyskland-Schweiz...på en dag

Jag e nog kär i min nya bostadsort, Innsbruck. Igår istÄllet för att ta avfarten mot Schweiziska gränsen, så fortsatte vi till tyska München, vilket gjorde att vi fick vända och köra tillbaka till Innsbruck för att ta rätt avfart. Efter ett antal timmars körande körde vi fel (eller blev fel-ledda) i Schweiziska småbyar. en snäll kvinna gav oss dock sin karta (14,90 schweziska franc kostar de, för vi hade bara en över Europa), så tillslut kom vi fram strax innan 22, det va skymmning och vi körde runt utan att se nåt hotell eller något, shit! hitta tillslut, men typ allt va fullt! fick ett minimalt hotell för 50€ per pers, 70-tal standard (dock sköna sängar, bilen till vänster). Efter en halv natts snackande var det svårt att vakna i morse och söka efter ett nytt hotell. Drei Köninge ville vi egentligen bo på, tyvärr fullt, sen visade sig att Österrikarna bor där också, och receptionisten ringde precis och sa att där e rum ledigt för någon inte dök upp, men Tad & Eva tycker att det e för dyrt :/ Så blir nog inte så, kostar 20€ mer för en stjärna, det suger.

Ja, vi e iaf kvar på hotel Sonne. Va hos kanadensarna igår ch spela kort me McKenzie (vänste
r), Trevor & Stefan (höger). Stefan va riktigt riktigt söt, men jag ja snacka om annat if you know what I mean :P Ikväll ska jag nog träffa de igen, eller iaf Stefan, d.v.s. om inte Österrikarna ska ut *LoL* Va ute me norrmännen igår me, Jacobsen e sååå söt, fast folk pika mig för Lobben...tihi... ja han e söt :P Spriten och allt e svindyrt här, 1dl vin kostar ca 6€, en pizza ca 15€. Vaddå man blir pank? Jag lever på Red Bull <3

Jag hade ingen mobil me mig och inga hotellnycklar, så när jag skulle hem kl. 01 så kom ja
g inte in, Jacobsen sa att jag kunde sova hos honom, sååå snäll, en jag avböjde snällt för jag vet att jag hade fått skit av "vissa" dagen efter. Helt plötsligt möter jag den ryska tränaren, som e tysk han ba "ahh, visste la att jag skle träffa dig i natt!" så berätta jag om att jag inte kom in på hotelle, han ba "Du kan följa me mig och sova!""hahaha...ja, klart, njae, men din moil kan jag låna och ringa mig själv". Fortsatte min jakt, Eva eller Tad svara inte på min mobil, men tillslut ser jag min räddare i nöden Stefan! han och Greg (vänster) kommer me några tyskor, så jag slänger mig på Stefan och pussar på han (nä, tjejerna blev inte glada...haha...) Just love that guy asså *LoL*. Hamna i säng tillslut...hos mig :) Spöregnat hela dagen idag *blööö*. jag har ett par jeans oh en tunn PRADA-jacka, allt e genomblött.

Fråga inte om Kofler, jag har ingen aning. Fattar just nu nada, vilket dock inte betyder att det e negativt, hört annat, men ja...tell you later when I know more. Fetti is the best!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: