Wednesday, August 30, 2006

Liggande på golvet ett antal gånger...haha... galen partykväll


En uppdatering skulle kommit tidigare, jag vet, sorry, men har varit fullt upp plus att jag nu flyttat hem till Mary (vänster på bilden), där det tyvärr nte finns wireless :(

Kan börja rån början me "sista" kvällen, d.v.s. partyt efter tävlingen. Aska ringer och säger "Gissa vem som e här?! =)" "Österrikarna? =D" "Nä, Denis väntar på dig!" Jippie tänker jag...or not. Denis e jättesnäll och allt, men jag e hellre me österrikarna if I have the choise. Aska bestämmer sig för tt hämta oss, och till min förfäran har hon Denis me sig, jag vill inte göra en entré me honom för det kan se fel ut. Han gör det dock ganska lätt för mig me att piss me off, ganska direkt, så jag typ totalignorerar honom typ närmaste två timmarna. Beställa sprit, ja efter att själv har blitt ignorerad i ca 1 timme av kärringbartendersen där går jag iväg till chefen, möter Denis på vägen, som säger nåt och jag bara rådissar honom (gick dock och bad om ursäkt sen). Tillslut när vakten följer me mig för att beställa så kommer sötaste Fetti & Thomas Morgenstern, frågar om det e möjligt att få nåt, när jag svarar knappast för att kärringarna e dumma i huvudet, så väntar vi lite till. Helt plötsligt känner jag att nån drar i min redan überkorta klänning, vänder mig och och Fetti har såklart skitkul och visar åt Morgenstern me, som sagt mina älskade österrikare kommer alltid på nåt skoj att göra...haha... Fetti blev dock lite sur efter att jag inte riktigt reagera på en sak om Morgenstern gjorde mot mig, så han gick och lät oss två va... na ja, inget hände iaf, jag avböjde snällt ett förslag, jag mena jag hade inte fått i mig en droppe alkohol än...haha...

Kvällen fortsatte dock me 50/50 drinkar, liggande på golvet (efter fall då), la på golvet t
yp tre gånger varav den såååå söööta snälla olympiska guldmedaljören Thomas Morgenstern fällde mig en gång, men va dock snäll nog att hjälpa mig upp, som ni förstår va jag inte helnykter, dagen efter fanns det märken från fallen...haha... sen fortsatte det hela i kyss alla i närheten i stil med isleken, fast utan is...haha... dansa runt stången me folk, ta crazy foton och dricka lite till...

Blev dock sur för vissa saker en var att Så fort jag satt i någons knä eller nåt, d.v.s. föuom österrikarna's för då våga ingen säga nåt, för säger man nåt till österrikara så gör de typ bara tvärtemot...haha...love those guys :D Ja, iaf back till de förra, så kom Dmitry Vassiliev typ och skällde ut de och sa att jag va Denis tjej och ja jag vet inte vad han sa, men inte snällt va det, killarna va iaf rädda för han och typ fick inte snacka me nån, jag börja skälla ut han och säga typ hans svar blev kort och konsist"I'm no fucking guys property, I'm single, I do what the fuck I want with who the fuck I want, I'm not Denis' girlfriend, so stop fucking around about it!" ans svar blev kort och koncist "Go to Denis" gRRRR, jag va sååå förbannad och när jag e förbannad så gör jag nåt dumt ibland...gick till dansgolvet och börja porra mig me Denis' lagkompis sen börja vi hångla...tyckte dock synd om killen för han fick värsta utskällningen av Dmitry sen *whoops*. Tror dock inte han brydde sig, han va ganska dragen han me...hahaha... Glömde jag tillägga att Denis såg allt? (nä, jag e inte taskig, jag va bara arg, han kom ändå springandes tillbaka typ en timme senare) Efter att ha beklagat sig för Marta att jag totalignorerar honom, men att han nu e me nån ny brud på dansgolvet, så han kan skia i mig, varav Marta sa till honom "Denis! It's Vicky! Just dance with the girl, nothing more!" "Are you sure?!" "YES!" "OK, I trust you, only dancing." jag skratta så hela Pizza Hut hörde mig dagen efter när Marta berätta...haha... ihop me alla andra vid bordet me...haha...

Stackars Fetti tappa sin mobil i taxin :(

Kvällen sluta på ett speciellt sätt, som ni vet e jag ganska privat i min blogg, så ni ska få höra om det också, utan censur.

Fick iaf bl.a. höra "You always fick my brain up, I never know what you want or what you think, my brain is really fucked up because of you..."

Well I'm blonde... (kunde ju inte säga rakt ut, "wel, you know, I always want the austrians..." inte ens jag e sooo cruel =P)

The Big Bang story kommer imorgon....


puSS,
xXxVickanxXx



No comments: