Friday, August 25, 2006

Sprängning av huvudet + bergsvandring

Galen dag igår, vi åkte upp i bergen med ett sorts tåg, gick en massa, alla klaga på ömma fötter efteråt, utom jag som sprang runt med klack...haha... visst e d lustigt? =P Eva e höjdrädd och när vi skulle åka stol-liften ner, så stanna den, jag tyckte det va tråkigt, så jag börja gunga lite...hahaha...jag vet jag e lite evil...tihi... men det va skoj, skoj var även "Eva kolla ner!" Sen skulle vi leta efter en spåtant, men lyckades trots vägbeskrivning dåligt, vi kom fram til Villa Florian...detta räckte för mig...haha... inget jag ville koma fram till...haha... but no it's no sign girls! =P

Sen lite backhoppning, träningar och sen Adamo, där det bev ganska mycket dricka innan vi gck vidare till Morskie Oko. Sooo CRAAAZZYY!. Tänker inte berätta så mycket, ni vet ändå inte vem folket e, men too much dricka...absolut. Eva hånglade runt me sina gammlingar, som vi vet att hon e svag för sen Oslo-resan...haha... naja, enjoy the pictures, so then maybe you'll get the fact that it was really fun :)

Eva va sååå packad...haha...

idag vill jag dö, eller mycket bättre nu, men tänk er en människa som aldrig e bakis och idag e d bara aj aj aj... missade t.o.m. träningarna i morse, fast det gjorde Österrikarna också såg jag
...haha...



Kofi har skadeproblem :( Berättar sen. Det e spookie...

puSS,
xXxVickanxXx




2 comments:

M said...

Visst är det i Zakopane bilderna är tagna? Fick en plötslig längtan dit nu ju!

Vicky M said...

ja, det är Zakopane, varit där eller?