Saturday, September 23, 2006

Nattliga sms-konversationer by Vickan

Va på MiirageBasilika igår, riktigt trevligt :D Jag har en tendens att ha lite småkontisga sms-konversationer när jag varit ute.

Konversation Nr.1
V: Alex va grymt het! du måste berätta d för han :) Ja hade inte bangat att göra nåt me han, i vissa fall så har åldern ingen betydelse :D Som i detta! Puss
C: Haha jag ringde han nyss men jag hörde inte vad han sa. jag ska ringa han imrgon. kanske hinner få dig ett nyp innan du drar haha. Puss
V: Haha.. Du e rolig du ;) oh, he is so hot! Men nu måste jag sova :) puss

Konversation Nr.2
V: Kaytan tyckte att jag skulle skicka detta till dig, så nu gör ja d: The stas are yellow, the moon is blue, my lips are red, oh baby how much I want you in bed ;)
R: Hehe trevligt sms..så du e sugen på mig?haha
V: Jag skickar alltid trevliga sms ;) just nu e ja mest sugen på min säng och min kudde som väntar, men vem vet annars..hehe.. Puss
R: Jaha fick man den dissen..haha
V: Haha.. nä, ingen diss alls :) Du e söt :) puss
R: Hehe sweet..måste sova nu ska jobba imorgon..puss
V: Me too, och du e för söt me ditt sweet :) natti! Puss

När jag lite lullig så...
  • skriver jag konstigt gulliga sms
  • stavar jag aldrig fel
  • gör en massa smile-gubbar

Idag vakna jag mini-bakis och me tanke på att jag bara drack en Apple Sourz shot hemma, en Cosmopolitan och en P2 förutom den Baccardi Razz shoten jag fick av Robbin *tack tack*, så skyller jag min minibakishet på honom, det var hans shot som gjorde det *LoL*.

Nu e avresan bokad. Tidigt tisdag morgon e jag gone by the wind...

puSS,

xXxVickanxXx

No comments: