Tuesday, September 26, 2006

På plats i min nya hemstad - Innsbruck

kl. strax efter 03 gick jag upp, platta håret, sa hejdå till mina föräldrar och satte mig i den fullpackade bilen. Körde över Öresundbron, kl. 07.00 gick båten från Gedser till Rostock. 2 timmar på båten, sen ca 950km att köra, oki lugnt, 6 timmar täkte jag, men massa byggnadsarbeten och skit, så tog lite längre tid. Framme i Innsbruck kl. 16.30 va jag iaf :)

Lägenheten e stor, luftig och fin, och grannarna e asheta *LoL*. Efter en kortare runda på stan med Jonas så va jag sååå happy, såå massa hot guys asså, fattar verkligen att det var denna staden jag valde som min tillflyktsort :D

Lägenheten ska dock renoveras, jag e kräsen, målas om överallt, fixas en stor garderob och kaklas och bytas utrustning i badrummet, så ska bo på hotell nu två dagar innan vi åker till avslutningen på backhoppningen. Sen e lägenheten tipp topp när vi e back och då hoppas jag att Malin e me =)) Renoveringen kostade dock lite :// men men...

Alla hotellen e typ fullbokade :( Skulle bott på Hilton, men där va fullt, sen tänkte vi The Penz, men där fanns bara en dag ledigt och inte två :( Sen Austria Trend Congress, men d va oså fullt :( Så nu bor jag på Hotel Sailer bredvid Hilton, mit inne i stan :) Det roligaste e att utanför hotellet står där en bil parkrad "Ski Team Austria" ...haha.. vill absolut inte träffa nån av boysen nu, tror dock jag såg Mathias Hafele på stan...haha...

Borde sova, blev inte mycket sömn och nu sitter här en Iranier som e doktor och stöter på mig, ska ha hjälp me sin data hela tiden *gRRR*.

Och förresten grattis Kendockan till 2:a platsen i Sverige's Man =) Visst e bilden het guys? =)

puSS,
xXxHiltonxXx

No comments: