Friday, September 22, 2006

Såhär tvättar man...

Nu inför att jag ska flytta kom min mamma in till mig och skulle redogöra för hur man tvättar...
Mamma: Du måste ta vitt med vitt, svart med svart...
Vickan: Men hallå!!! Sluta, jag vet hur man tvättar, jag e inte dum!
M: Men hur ska jag kunna veta det, du har ju aldrig lyft ett finger i hela ditt liv.
V: menn daaaah, tvätta kan jag och jag har visst det tvättat!

M: När då? För du kan jue inte vänta dig att jag ska flyga ner ch tvätta och städa åt dig i Innsbruck.

Det e sååå trevligt att ens förälder har sååå höga tankar om en ja, min pappa e inte bättre, han säger hela tiden att jag kommer bo jättestökigt och så dum som jag e, slösa mina cash på en städerska, för jag inte kan städa själv. Jag mena hallååå?! OK, att jag e relativt bortskämd hemma, med att inte behöva göra nåt, men jag KAN om jag MÅSTE!
Så det så!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: