Monday, September 25, 2006

Sista timmarna i Malmö

Nu känns det definitivt... Träffat Kaytan & Christoffer, så hima nice, kommer sakna dessa två så SJUKT mycket!
V: Vad sa du till X egentigen?
C: Nä, bara typ at min flickväns kompis tyckte att han såg bra
ut.

V: Ellerhur, ser på ditt flin att det e mer.
C: Nä, jag lovar...Eller, han fråga om du ville ligga
eller?

V: Haha..och du sa?!
C: Njaaa, det vill hon säkert.
V: Hahaha...nice..haha
C: Ja, vaddå det e jue sant, och jag knde ue inte säga nej,
för jag ville inte sabba dina chanser.


E inte killar underbart söta?...tihi... folk kan tycka vad de vill, jag tyckte det va sweet..hehe... Sen hade Kayt och jag några förslag gällande att de ska besöka mig på Novemberlovet och vad vi skule göra, Christoffer va dock inte helt med på noterna..hahaha...

I natt försvinner jag, nästa gång jag skriver blir från Österrikisk mark =)) Och nu ser det ut som om Malin flyger ner på torsdag *håller tummarna*

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: