Friday, September 22, 2006

Små steg in i mitt vuxna liv

Söndagen närmar sig i rasande takt, mitt vuxna liv... Jag har gjort något vuxet (tycker iaf jag), jag har gjort äppelpaj precis (min mamma har gjrt wienerbröd), den står nu i ugnen, jag skalade äpplena, kärnade ur (jävla kärnhus), skar i bitar, smorde formen, fixa smuldegen själv, kanelade och sockrade, ja allt, och helt själv... måste dock erkänna att mamma fick städa efter mig, diska osv... =P Men kände mig duktig =)

Utgång till Basilika ikväll =) eller Miirage eller vad det heter ikväll :) Tack Robbin (mitten) för att du sätter oss på listan :*

Eddie va så gullig som sa att Malmö kommer sakna en partypingla som mig, jag blev faktiskt glad :) Hilton last time out, and we don't know how it' will end ;)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: