Saturday, September 02, 2006

Sova till 14, Filmtime, coming back to Malmö

Börjar berätta the real thing, the real real thing och det är att mina intagningsprov i Innsbruck är CANCELLED, så himla skönt, detta innebär att jag i början av Oktober börjar plugga psykologi på Universitetet där. Om jag e happy? SÅKLART!! Detta innebär även att jag inte måste flyga till Innsbruck nu i dagarna, utan imorgon åker jag till Warszawa för att träffa lite vänner sen, den 4:de flyger jag till Malmö för att fixa lite paper-work. Runt den 20:de hoppas jag kunna flytta ner till Innsbruck =) Österrike, ahh shit I'm so happy!!

Har vatt ute me Schweizarna Andreas Küttel, Simon Ammann, Guido Landert och Michael Möllinger i tisdags och onsdags, sen har jag och Mary vatt så SEEEGA. Sovit till typ 14, lagt oss skitsent och bara glott på filmer. Dessa har hunnit se:

Stolthet & Fördom:
Keira Knightley e wonderful i denna film. Utspelar sig under 1600-talet tror jag, iaf äldre dar. Gillade den skarpt den va fin :) Den får 4 av 5.

Finding Neverland:
Med Johnny Depp och Kate Winslet. riktigt fin film, handlar lite om Peter Pan. Denna grät både jag och Mary till. Tycker verkligen att det är ett drama som e värt att se :) 4 av 5 får den. Denna utspelar sig i början av 1900-talet. Klädern e nice :)

Casanova:
Heath Ledger & Sienna Miller. Sienna e ovanligt ful filmen igenom, eller ja. Den e dock bra, ganska spännande. Utspelar sig typ på 1800-talet, så nice clothes här me, men lite ironisk film egentligen, dock fin och helt ok. 3 av 5.

A Walk to Remeber:
Shane West & Mandy Moore. Jättefin film, kanske inte världens bästa men fin, och musiken e underbar. Heltklart gråtstatus, men absolut inte bara en tjejfilm :) 3,5 av 5

ska sova. upp relativit tidigt imorgon.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: