Saturday, September 16, 2006

VI och DEM

Stämmer detta nedan som jag hitta i en tidning?

DU SÄGER: Skulle vi kunna hälsa på mina föräldrar i helgen?
DU menar: Om du är med kanske mamma inte sitter hela kvällen och berättar o morfars senaste hemorrojdoperation.
HAN HÖR: Nu är det hög tid att vi gifter oss - vare sg du vill eller inte.

DU SÄGER: Jag kan faktiskt spela rugby!
DU menar: Jag kan faktiskt sport - och nu är det meningen att du ska bli imponerad.
HAN HÖR: Jag kan faktiskt dricka 10 stora stark på en kväll, och ha one night stands som en man.

DU SÄGER: Förlåt
DU menar: Förlåt
HAN HÖR: Säg förlåt!

DU SÄGER: Jag kan inte träffa dig på onsdag
DU menar: Egentligen kan jag träffa dig varenda kväll i veckan, men jag vill spela svår och få dig att tro att jag är extremt populär sa att du ska tycka om mig ännu mer
HAN HÖR: jag kan inte träffa dig på onsdag

DU SÄGER: Åhh...Gud vilken söt hundvalp!
DU menar: Jag vill ha en hundvalp
HAN HÖR: Jag vill ha barn

DU SÄGER: Vi ska gå ut me mina kompisar på lördag
DU menar: Snälla, klipp dig och köp en ny tröja innan dess
HAN HÖR: Var beredd att bli jämförd me mina sex senaste pojkvänner, looser.

Och sist, men inte minst min FAVORIT ;D

DU SÄGER: Jag är lessen, men jag är inte redo för att ha ett förhållande just nu
DU menar: Jag trodde att du var min typ, men sen såg jag dina cowboy-boots, och....urk!
HAN HÖR: Jag är ledsen men du har en extremt liten penis.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: