Tuesday, October 03, 2006

just pure love

Var ska jag börja. Kan börja med att säga att ja älskar Fetti & Morgi, they're such a sweethearts :) Österrikarna & schweizarna bestämnde att jag skulle va me på stripp-poker, helt OK, jag mena vem tackar nej till ca 10 heta halvnakna eller nakna guys liksom? Swider & Kofi tycke att jag sklle slta dricka mitt skitrosé och gav mig asstarka Bacardii cola, men sen skulle de stänga den baren så festen fortsatte på mitt rum, Jag, Fetti, Morgi & Guido, stripp-kortspel, men dem fuska, så jag lossa typ hela tiden, men vägra loosa klädena för de fuska, sen hade de andra förslag...hahaha... It was great fun! Mina hotellrums kompisar, Malin, Aska & Tad uppskata dock inte mitt sällskap...haha..jag hade sjukt kul iaf, Guido bestämnde sig för att skriva i min typ vännerbok..he's so crazy!

Innan dess så snodde österrikarna mina hotellrumsnycklar, Swider snokade på vårt rum, mina underkläder och folks grejjer va lite utspridda när vi kom dit...haha... Ska inte tråka ut er med detaljer, eller jag lovar ni hade inte blitt uttråkade, men haha... Kan bara säga att Fetti & Morbi e the sweetest things *LoL*. Och Guido, fast han äger att jag va störd som gjorde en viss sak, men han e cute af...tihi...

På morgonen va det mindre kul, min bilnyckel va borta, värsta panik vände upp och ner på rummet, fick sprnga ner till frukostsalen till österrikarna, från Swider om han inte hade den, eftersom ja practical jokes finns det gott om när man e full, men nope, han hade jue inte vatt på mitt rum..haha... funkade dock inte, tränarna hade ganska kul åt att han vatt där, fast an hämnades med "Oki jag va där snabbt, mne tog jue bara dina solbrillor, men sen vet jue ite jag vem som va där efter". Jag ba "Nä, men det vet jag", sen kommer Morgi & Kofi, så fort Kofi ser mig så vänder han ryggen till medan Morgi kommer fram och snackar, ah he's so cute! Och Kofi e jag så trött på, han kude fan ha föjt me igår, kllarna rgde han flera gånger, men han bestämnde sig för att sura efter att jag blev lack på han, han tyckte jag skulle dricka en drink till och loosen up, morgi höll dock med, fast helt av andra skäl...hahaha... Morgi's kommentar till Tad när vi va på väg upp, "Now we gonna have a gang bang"...hahahaha...

Sen typ halv sex på morgonen när alla fnally hade fått ut alla backhoppare ur diverse sängar, så hör jag att någon kommer, so true, Fetti & Antonin Hajek, ca 10 minuter senare kommer en crazy Morgi inspringandes, ja alla visste vilet hotellrum som va mitt, i morse fick jag kommentarer från hotllpersonalen som "Fick du sova nåt eller?" "Skulle du kunna fixa en autografmtill mig, för Thomas e la fortfarande kvar på ditt rum?" "Och hur vet alla backhoppare vilket rum som e ditt?" det sista a det en sån värsta bitch asså, så arg blev jag, hon a fan inte me att göra vem fan som vet var jag bor.

Tillbaka till bilen, the keys were gone, fick ringa en sån nisse som får upp bilen, eftersom Aska hade sett nån vid min bil som öppna baggageluckan i natt, så ja bilnycklarna låg inlåsta i baggagelckan och jag blev 250€ fattigare för denna lilla insats, men men...tror änd jg vet vem som ligger bakom och det va inte en backhoppare.

Nu e vi iaf i Oberhof, efter åter massa felåkningar i Tyskland...haha... Stefan & Greg va ue oc sprang när vi körde in, Stefan va så sjukt söt bara "Ahh, we are lving at the Panorama, you know its strait there, you can't miss it, go there, take a room :)" Så jävla söt asså. S nu bor vi här i natt, men fr.o.m imorgon flytar vi till Sporthotel där österrikarna e, Morgi & Fetti sa att jag/vi absolut skulle bo där, annars blev de sura..haha... Tad uppskatta inte detta, han vill inte ha fler sömnlösa nätter och besök för att jag e lite crazy...hahaha...
Träffa nyss canadanarna's tränare, och sklle ha Stefan's rumsnummer hn bara "Inte ta slut på killarna, de måste vila för at kvala in...haha... Rum 173, men ta det lugnt va?!" - hahaha...jag trodde jag skulle dö, för alltid typ när han kommer till deras rum sent på nätterna/kvällarna så ligger jag alltid i någs säng...hahaha... asså vi e just friends, just love those guys <3 Men det ser kanske lite skumt ut...hahaha...
"I'm a good girl, nobody have ever complained ;P" Fol tyckte att mn kommentar va klockren..haha...
Sorry för allt flum, men jag blir bara så flum me meine austrian guys <3


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: