Friday, October 13, 2006

Känner mig vuxen

Es tut Mir wirklich Leid, bristen på inlägg här har berott på bristen på internet, något som blir fixat nu =) Men över till min rubrik nu istället...

Det låter kanske dumt, men det e sant. Egen lägenhet, egna räkningar (tyvärr, hade jue helst sluppit), köpa mat på Interspar (matäffär som Ica typ), Toaster, Blender & Rostmacke grejs, skafferi och inredning av lägenhet själv. Ja, visst känner jag mig vuxen. Inga föräldrar som kan hjälpa en, man måste städa, diska & tvätta själv (mindre kul, men men det hör la till när man ska leka vuxen).

Ikea & Greifs besöker jag och Malin dagligen för att inhandla mer prylar till vår lilla lägenhet. Vi har sovit på madrasser fram till i tisdags...gRRR.. Våra fina möbler kom då nämligen :) Ser dock fortarande ut ganska som fan...men snart ska ni minsann få se kort på vårt inredningprojekt =)
Vi har dock kul, 26 grader varmt på dagarna här, har legat ute och solat i bikini de senaste tre dagarna innan eller efter föreläsningarna på Uibk. ...Malin tycker att jag e CRAZY...men vem visste inte det redan?! ;P (tillägas dock att hon hängde på =P)


Jaja, annat som hänt, jag vi fylleringde Flo i lördags..haha..stackaren, han hörde dock av sig idag, sån knas e han, skulle typ bara ge mig sitt nya nummer och låtsas om som om han inte visste vems mobil det va. Ni tänker kanske inte låter så konstigt, han kanske inte vet, men an knasa sig flera gånger i SMS:et..träffar honom imorgon iaf, lördag morgon åker jag, Malin, Emi & Karo iväg till Ramsau & Bischofshofen (sen på söndag vidare till Italien och Bolzano för en dag) för att kolla på Österrikiska Mästerskapen, kommer bli sjukt nice. Va ute tisdags med, träffade Balthasar Schneider...haha...sjukt lustigt var det =)

Hörs later lovers!
Ciao!


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: