Tuesday, November 07, 2006

Det blir mörkare

Idag e mitt hår ännu mörkare, jag har gått från att vara den blondaste av alla mina kompisar till att vara den mörkaste...hmm...

Har fått en massa mindre chocker idag när jag råkat se mig i spegeln, "shit det stämmer inte, vem e det?!" Jag e dock inte den enda, har fått kommentarer av allt och alla, positiva iofs, men kan man egentligen lita på folk? Känner de inte bara ett tvång att säga att det är fint? Hmm..naja...

Får s hur länge jag orkar behålla dena färg, hur länge jag klarar mig utan min blonda kära kalufs, men som man säger det jue insidan som räknas och min själ är för alltid BLOND <3

Kommentar till bilden: Den e dålig, håret e dels inte så mörkt som det verkar, men det e mörkt...

Nä, nu ska jag skicka chockbilderna till mina föräldrar. De kommer typ dö. Som jag när jag såg mig i spegeln och undrade vad fasiken jag gjort...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: