Sunday, November 05, 2006

Jag ska göra något drastiskt

Trodde aldrig, verkligen aldrig att jag skulle komma fram till detta stadie (nä, jag ska inte skaffa pojkvän och bli seriös, så lågt har jag inte sjunkit än ;P). Inget kan stoppa mig nu, har bestämmt mig, sen om det håller länge får vi se, jag kanske direkt inser att det var ett stort misstag, att jag inte trivs, att det inte e jag.

Vad snackar jag om då? Ja efter att jag läst Emilia's & Jessica's blogg, den
inspirerade mig. Speciellt detta inlägg:

Jaja, Elita har blivit brunett och rebecka simonsson har också det för nu är det höst och man kan inte ha en urblekt "solfräsch" sommarlook hela året om. Nu går vi i dvala, mörka kläder, mörkt hår, mörkt smink och tunga smycken och vi sitter hemma och kurar alternativt på nåt fik och ute på klubbarna blir alla fullare än vanligt för att folk alltid har mer ångest på hösten för att allt blir så mörkt och trögt på nåt sätt. Med alla gråa trottoarer och snö sen slask sen snö igen och iskallt. De enda färgklickarna blir det satans baskermodet, när tjejer köper typ ljusblå baskrar och tror de ser chica ut. Jag tycker inte det är snyggt med mössor öht, men jag förstår ju att det är nödvändigt här ute på ön där det drar piskkalla vindar från havet och öronen blir helt röda fast jag bara har gått till affären som ligger jättenära. Men då sätter jag på mig värsta stora fula gråa sportmössan och så är det bra med det. Och jag vill bara få fram att jag var först med att bli brunett, jag kände att det var helt jäkla tokrätt just nu.
puss jess


Ja, jag ska gå och bli brunett, för ett litet tag iaf, se skillnaden folk talar om, få folk att tappa hakan och inte förstå vad som hände med "blondinen" för att sen återgå till mitt vanliga crazy liv!

Fast ljög lite om att inspirationen kommit från deras blogg, för den kommer främst från Elita, diggar den tjejen, inte för jag känner henne, har träffat henne ett fåtal gånger och snackat me henne två gånger och jag tycker att hon e jättesöt och trevlig (så alla ni som snackar skit om henne, kolla era egna liv istället för att lägga er i andras!) och jag trodde ALDRIG att hon skulle färga sin blonda kalufs BRUN! Så ja, kalla mig Copycat...I don't give a shit!


Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: