Friday, November 10, 2006

Kan det verkligen stämma?

Hde en grymt tråkig första föreläsning på Uni idag, så jag & Karo stack iväg och handla tyska ELLE & Cosmopolitan. n sak jag hitta i ELLE blev jag helt bestört av Det kan omöjligt stämma eller?

Nära inpå...men nådde inte ända fram. Men och? Även utan en
orgasm kan män ha bra sex - säger Martin Moretti.


Hon & Han i sängen efter sexakten:

Hon: Säg mig, du komm inte riktigt va?
Han: Nej
Hon: Varför inte då?
Han: Men jag njöt rentav.
Hon: Vad stod då på? Var du inte upphetsad?
Han: Jo, klart.
Hon: Men?
Han: JAg ville inte komma?
Hon: Huuur saa?!

Oki, här avbryter vi. Så eller liknande kan en exemplarisk
början på en sovrumsdialog se ut.... Sen står där mer, men det viktigast "Vi män
kan även njuta av sex utan att komma ller spruta omkring."


E det bara jag eller e detta helsjukt? Frågade Chris idag att han skulle läsa det, han sa att det inte stämde... Mn jag mena det står i ELLE!!! Jag ÄLSKAR ELLE, de brukar skriva vettiga saker, men detta?!?!

Förresten ska vi hem till Chris kl. 22 för vin och så ikväll. E dock inte säker på om det bara va jag som va bjuden eller alla (Emi, Karo & Malin), men men han lär ju märka att alla kommer när vi dyker upp...haha... Nä, men ska i vilket fall som helst SMS:a han och säga att jag glömde bort Malin, och att hon oså kommer (för hon va inte me på Uni). Sen ska vi kanske möta upp Aga & Marc i stan, e sjukt trött sov 3 timmar i natt ://

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: