Tuesday, November 21, 2006

Problematiskt

skulle bli en lugn kväll igår, det gick i stöpet när Chris & Max ringde innan 02 och tyckte jag skulle joina dem hemma hos Chris...hehe.. Det va crazy och nice nice. Love those guys =)) Nice att sova i sängen mellan två übersöta guys me *LoL*. Fast sov mest me Max... han lukta så gott, Hugo Boss parfym använder han, kunde jag dock tänka mig, I love Hugo Boss, både för Men & Woman =))

Självklart skulle detta inte sluta helt oproblematiskt, Emi va skitförbannad på mig, vilket e helkonstigt me tanke på att hon säger att hon skiter blankt i dessa två killar efter händelsen förrförra veckan. Jag hade mindre nice SMS i min mobil när jag kolla av den i eftermiddags när vi vakna. Jag va arg, duktigt arg, skrev ett indirekt mindre nice SMS till henne, hon svara något som gjorde mig ännu mer arg, så jag ringde och sa åt henne att skärpa sig! Att jag e duktigt trött på att folk ska säga åt mig vad jag ska göra och förvränga mina packade ord, och sen försöka intala mig att de har ett skäl att vara duktigt besvikna på mig, fuck you säger jag bara, orka.. Chris bara skaka på huvudet och sa att jag bara skulle skita i henne...Har duktig lust att göra det, men vi har faktiskt riktigt roligt ibland.

Ringdes me Malin, va tvungen att filtrera me nån som kände till situationen, sen ikväll har jag snackat me Aga, det e alltid väldigt givande och lugnande, Aga har en väldigt lugnande effekt på mig :)

Emi följde inte me till Uni, vi fick fylla i ett formulär om vår inställning och erfarenhet med sex. Vissa frågor va katastrofala, jag mena vem vll tänke och svara på en fråga som "Jag tror att mina föräldrar har ett tillfredstälande sexliv" *gaaaaH* Jag mena yuck..usch, vill inte tänka på nåt sånt, blää.

Ska stanna hemma ikväll, jobba lite, se läsa lite psykologi, Max pallade inte heller gå ut, han va så söt och död på Uni..tihi... han hade ett annat förslag, men jag fortsatte inte riktigt på det spåret... Inte för jag inte ville, utan bara för att ;)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: