Friday, November 24, 2006

Tack Andréa!

Kom precis hem, klockan e strax efter halv fyra på morgonen, Andréa's TorsdagsbloggPiccaboo e ute och jag hade inte läst den, så va tvungen att logga in på datorn (fast jag egentigen borde sova för att jag ska va på Universitetet imorgon, men men...). Blev duktigt glad när jag kom mot slutet av den och Andréa e så superärlig som bara hon kan vara. Visst alla säger att min nya hårfärg e snygg, men tycker de det fullt ut egentligen? "Det e mycket snyggare" "Åhhh, du borde behålla denna" etc. har man hört från kompisar, medan killar och vissa enstaka tjejkompisar kommenterat det annorlunda, så tack Andréa for Everything!

Ur Torsdagsbloggen:
PS2. Tack Vicktoria Murawska för dina uppmuntrande ord om mig.
Din blogg är en sannglädjespridare. Hoppas du har det bra i Innsbruck. Snygg
hårfärg, förresten! Men jag är,om sanningen ska fram, mer van vid ditt blonda
jag. Det är liksom - du. I ett nötskal.


Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: