Monday, November 13, 2006

What a day, men 1:a Shopping - Viktor & Rolf

Dagen började åt helvete, efter 2,5timmars sömn, ringer jag Emi & Karo och säger att jag kommer nu, ja visst säger de, sen sitter jag i den fucking jävla bilen i 40 minuter innan de kommer ut, och de hoppar glatt in i bilen, säger knappt hej, inget förlåt, inget jag försov mig inte ett skit, bara skrattar och snackar om nåt jävla SMS från nån kille, sen börjar de snacka skit om Chris, när det egentligen är de som gjort fel, sen hände mer, jag va så sjukt arg, så var tvungen att ringa Malin för att inte slå ihjäl någon i bilen.

vi kommer till Uni, Max hälsar och ler, men jag e på sjukt dåligt humör hela föreläsningen igenom och efter, bara går iväg frågar var Max & Chris e, för va tvungen att snacka med de. Hittar de, får reda på att mina misstankar om att Emi & Karo betedde sig jävligt dålig i lördags hemma hos honom stämnde och att han inte vill ha nåt mer me henne att göra, sen kommer de två, Chris totallt rådissar Emi, så t.o.m. jag tycker synd om henne, iaf tills vi börjar bråka, när hon säger att jag inte var med när allt hände och inte vet allt, vilket jag inte ens sa för jag försökte bara få henne att se klart att Chris inte va sur över att hon och Karo blivit vänner utan över hur de betedde sig, något hon absolut inte kunde förstå. Karo tvinga iaf iväg Chris för att snacka så jag satte mig me Max och snacka ett tag, Emi kände sig nog lite utanför, men det e hon som ställt till det för sig och det inte lite, oh det värsta e att hon inte kan se att det är hon som gjort fel utan skyller allt på Chris.

Ja, iaf oka dra historien vidare, jag iaf på god fot me killarna, och hon har tyvärr förstört sina chanser me två av de roligaste och sötaste personerna jag känner i denna stad, det e ganska bajs, för vi kommer inte kunna umgås ihop och jag kommer varje gång vi kommer komma till Uni få göra ett val mellan dessa tre personer, d.v.s. vem jag ska sitta med, för ihop e helt otänkbart...underbart asså, som vanligt e jag i mitten...

jaja, end of story...

Vi stack till H&M idag, en hel del nice Viktor & Rolf grejjer kvar. Skorna jag köpte e såååå UNDERBARA *LoVe*, sen blev det en BH, fast ångra att jag inte köpte trosorna me, får nog åka dit imorn igen, jeansen satt snyggt, men det fanns bara för stora och små storlekar kvar :( Sen köpte jag lite annat smått.

Sen höll en kärring på att köra å mig på parkeringen (asså inte mig utan bilen), så sjukt förbannad jag blev, sen skulle jag parkera vid Media Markt och då backar jag in i en jävla soptunna som jag inte ser, och självklart har den nåt jävla vasst som står ut så det e typ ett hål in i bakbumpersen på Mercan nu *gRRR*.

Sen snacka jag me mams, fick lite utskällning för vissa saker, men det va faktiskt skönt att få ventilera lite, sen träffa jag & Malin Max & Chris på en föreläsning som de tyckte att vi skulle gå på och den va faktiskt nice, och Max va så söt sen har han nån wonderful parfym *LoL*.

Ikväll blir nog första kvällen utan alkohol på VÄLDIGT länge, Malin sover nu, så vi ska nog inte ut. Enda bra idag e att min diet e påbörjad, idag har jag ätit en halv toast till frukost och sen bara 2 Red Bull och vatten, inget mer matintag idag här. E stolt över mig själv, e inte ens hungrig =)

Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: