Tuesday, December 12, 2006

En galning efter Andréa?

Idag kände jag mig blödig, flera av mina vänner fick ett SMS som löd:

Sometimes in life, you find a special friend;
Someone who changes your life just by being part of it.

Someone who makes you laugh until you can't stop.

Someone who convinces you that there really is an unlocked door just waiting for you to open it. I just wanted to tell you that I'm happy to have you as a friend! Hope we meet soon! Hugs, Vicky

Som svar från lilla Andréa får jag:
Whaaat?

Lite ovanligt svar, men jag förklarar fint att jag kände mig lite blödig och e glad att ha henne som vän och att jag trodde att jag skickat mitt nya österrikiska nummer till henne.

Andréa's svar:

Oh, bejbi! Halva medd kom fram, trodde d va ngn galning,haha. Allt ok? Puss

Det va ganska guligt faktiskt...tihi...

Party big time ikväll!

puSS,

xXxVickanxXx

No comments: