Tuesday, January 16, 2007

Botten Anna invaderar

Under julen nar jag akte bil me min kusin spelades den pa radion, hon kande till laten val, de enda orden hon kunde dock vara "Hon heter Anna,Anna heter hon". I Bischofshofen spelades den i barerna, och idag i Zakopane, sitter jag nu pa ett internetcafe och nagons mobil ringer, och gissa vilken ringsignal personen har?! Sen ringer en mobil fran andra sidan cafeet, yes, ni gissa ratt "Botten Anna". Sa ja fjolarets sommarplaga invaderar varlden...
.
Kanner mig som en ny manniska nu...hehe... fatt underbar massage och mina fotter e lika lena som en baby's (fast me fint nagellack *LoL*) efter pedicuren =) Vantar just nu pa Aga, kanner mig lite krass sa har kopt lakemedel for att inte bli sjuk, vet dock inte om det e sa smart att svalja ner de med Red Bull...jaja, my Addiction ni vet ;)

nu ska jag svara pa Jossan's mail, sen ska jag kommentera foton pa Ringo!

Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: