Thursday, January 25, 2007

Flyttlasset går...

jag hatar att städa, men det visste ni nog redan. Ja jag ska flytta, men det har jag nog sagt innan. In till centrum, skitnice att bo här, men de där 3 km närmre in gör mucho =) Måndag & tisdag ska jag kolla på lägenheter, sen hoppas jag flytta innan den 10:e, men senast 1 mars, vilket innebär... Jag kommer till Sverige den 12:e Februari, sen vill jag åka me Kaytan på semester, Egypten eller nåt i en vecka, så blir la i Sverige ca 1 vecka allt som allt... Fattar inte hur jag ska hinna me allt, en week-end i Stockholm skulle också hinnas med, fattar inte vad jag gör av min tid...

Back to packing, eller ja städa, här måste va duktigt städat till tisdag då det ska börja komma folk och titta på min lägenhet ://

Jaja, vad ska jag gra närmaste tiden? ja imorgon bär det av till Oberstdorf ;P Ja, jag e störd, men va fan, man lever bara en gång *LoL*.

Shit klockan e redan 22, måste iväg har bestämnt träff!

No, i'm NOT Crazy, I'm Just Having Fun =)
Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: