Sunday, January 07, 2007

Känd Blogg? Roliga kommentarer

Kom fram till Bischofshofen efter att ha stått i köer typ halva vägen *gRRR*. Vid backen visade det sig at man har en ganska känd blogg...haha... D.v.s. den polska...haha...Ryssarna's tränare, tysken Wolfgang Steiert kom fram till Aga och sa att jag skriver blogg så nu får han se upp me vad han gör me polska tjejer och i Zakopane...hahaha... Stackare...haha...Ja, såklart att han har flickvän och hon e skittrevlig och e me på ånga tävlingar :)

Sen kom österikarna's tränare fram till Aga "Aha, så du e kompis me Vicktoria" - med ett överlustigt leende på läpparna...haha...
Skulle träffat Vellu på kvällen, men jag va helt slut, kände mig dum för han va så down, men hoppas han hade kul iaf :)

Va och åt med Aga & Aline, sen skulle Aga träffa Marc och i morse när hon ringer berättar hon att Marc hade sagt att jag och Morgi va så likadana..haha... tyckte det va ganska kul, Aga kommer dock hit snart då ska hon berätta mer vad det handlade om för självklart handlade en hel del av deras samtal under kvällen om mig, vet inte varför men Marc gillar att diskutera min person...haha... Vet dock inte själv om jag e så glad över detta...haha...

Nä, nu ska jag göra mig iordning =)

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

iu [url=http://bit.ly/outbacksteakhousecoupons]outback steakhouse coupons[/url] rerrrrFVtityclej