Friday, February 09, 2007

Back in Sweden & Sick =/

As Karo wrote -> GÜRTELROSE SUXX!!! Well, don't know if it's it, but I do feel like I've been drove over by a truck. Don't ask what Gürtelrose is i swedish or english, 'cause I don't have a clue...

yes, igår körde man tillbaka till Sverige efter en bra tids inensiv backhoppningsresa. Jag va sjukt trött. Idag mår jag piss och alla som ens kommer försöka dra med mig ut ikväll -> FORGET IT! It's just Me and My Bed tonight...
Det går helt enkelt inte. Min mamma försöker pressa i mig mat, men ett halvt glas Proviva och ett glas vatten e vad som lyckats komma ner (och ut..ja kanske överflödig info, men men). Klockan 18 ska jag kolla på Eurosport, Quali från Willingen, oh ja som jag vill va där, österrikarna va så förvånade att vi skulle skippa den sista tävlingen :( Men men, får ligga i fåtöljen och tänka på hur dum man får bli...

Klockan 20 är det Så ska det låta, ska nog titta på det för det finns inget annat, jo Let's Dance, men det har jag inte sett eller nåt, så skiter nog i det. Kanske ska försöka ta mig ur sängen och åka och hyra film, eller ja bli körd att hyra film.

So long..
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: