Wednesday, February 21, 2007

Beginning of a New Life?

Tillbaka i Innsbruck och kom fram till att jag måste ändra om mitt liv. Så idag är dag 1. Jag ska dock inte försöka övergå mig själv och säga att jag tänker låta bli alkohol, ser inte hur det ska vara möjligt när det e så mycket party runt om kring...

Tänker dock vara mer ekonomisk, med början idag (believe it or not, men har redan idag börjat tänka så). Ska vara ordentligare och framförallt verkligen komma fram till vad jag vill me mitt liv. Låter som en gåta, kan dock inte skriva vad det egentligen innebär (något jag själv vet) för mina parents skulle gå i taket, har redan släppt mini-bomben hos min mamma, men släppte ämnet väldigt fort. Man ska ju gå långsamt framåt..hihi...

Sorry har inget roligt att skriva.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: