Sunday, February 18, 2007

Christmas feelings?

Jag e sjuk :/ Suger fett, men men.. Kollat på Melodifestivalen och låtsades känna mig väldigt svensk och "hemma". Kaytan och jag tyckte att Drömhus Therese skulle gått vidare och att den arab-inspirernade grejen va ett fiasko, skämt, you name it! Hur dåliga måste resten av de inskickade bidragen varit om detta kom med? Sebastian mår jag bara dåligt av, asså illa, han e sååååå hemsk, sorry men det tycker jag, låten e dock bra så länge jag inte tittar på TV:n...
Nanne & Måns gillade jag dock, och hon andra tjejen som gick vidare till andra chansen :)
.
Vi pimplar Xider förrrsten. X-mas utgåvan e nice med silverglittret, säkert jättebra för mig at dricka syntetiskt glitter när jag vatt magsjuk :/ Som tur varvar man med Mandarin/Chilli, samt blodapelsin juice :) Sen kollar vi på Golden GlobeDK2. Cameron Diaz's klänning e marvellous, men klänningarna ska jag visa för er nån annan dag, för ska sova strax, möta Karro för en fika imorn :)

Och just det, österrikarna flyger till Sapporo imorgon -> MORGI, KOFI, SCHLIERI, MARIO, WUFF, MASCHT -> VIEL GLÜCK! I know you'll make the medals :) You just are the BEST =)

Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: