Wednesday, February 28, 2007

Det här med måltidsersättning

Det mesta e skiiitäckligt. Atkin's drinkar, Nutrilett, fy fasa. Men finns små undantag. Ett MEGA UNDANTAG är MODIFAST Shakes i smakerna Kaffe, Choklad, Hallon & Vanilj, dessa shakes är så sjukt goda, att jag eller dricker de än en milkshake på McDonald's. Man känner ingen pulversubstans eller något.

Sen har vi Naturdiets Ready To Drink. Men endast i smakerna Kaffe Latte, Choklad & Jordgubb, för vaniljen smakar bajs. Och köpa absolut inte deras pulver för att blanda ut själv vilket är mycket billigare, för det smakar absolut inte likadant och blir som de flesta måltidsersättningar nästintill odrickbart *blöö*.

Finns bara en pulverersätting som jag provat som är drickbar och det är Nature's of Scandinavia's. Deras Måltidsersättningar är verkligen goda :)

ja det var la allt för nu, sa dricka min Ready to drink Choklad nu :)

Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Hej, du jag undrar vart du har köpt Modifast shake. Jag har hört att de är jätte goda och bra. Skulle vara jätte snällt om du kunde svara tillbaks på min blogg, www.italianiista.blogg.se

Ha det bra :)

Anonymous said...

Aρpreciate thiѕ post. Let me try іt out.
Also see my site: want my girlfriend back yahoo