Thursday, February 15, 2007

Höjden av att vara blond

Väntade på Saabah utanför H&M-hörnanGustav idag. Och så var det en sån tjej som dela ut gratistidningar. Och jag blev mer och mer störd på henne, för bakom min rygg skrek hon hela tiden "Dessi", "Dessi", först trodde jag att hon kalla på nån, sen att hon kanske snacka i mobben och nån inte hörde henne, men till slut börja jag bli riktigt irriterad på henne. Börja tro att hon va störd eller nåt. Självklart vände jag mig inte om för att kolla vad det hela handla om. Efter ca 10 minuters väntetid, gick hon framför mig... Då insåg jag att det hon skrek var inte "Dessi" utan "S.E." alltså hon delade ut tidningen Aftonbladet SE... haha... det va rktigt kul, Sabaah skratta så hon höll på at dö när jag berätta. Men hey, that's just me, the blonde girl ;)

Wondeful day iaf. Kom nästan precis hem. Va även och såg Natt på Museet (Night at the Museum)Royale. Den va riktigt bra faktiskt :) Väl värd att se, ingen typisk film där man sett storyn 100 gånger innan :) Ben Stiller, Robin Williams, Owen Wilson.


Innan dess lunch bestående av en halv mozzarellamacka med färskpressad apelsin/jordgubb-juicePAUS, sen stack vi till Jensen's, beställde Queens Delight, som jag inte ens åt halva av. Och sen en Take Away varm chokladlättmjölk Espresso House, som vi tog me oss på en kvällspromenad genom stan. Jävligt många bilar som tuta på oss..hmm.. jag böra funder på om man hade hål i jeansen eller nåt...haha...
Växla pengar på FOREX gjorde jag med, fast fick gå till en annan för på den första sa hon "Vi har bara 500€-sedlar, vill du ha det?" Eller inte, cp-människa hur kan man inte ha 100 €-sedlar i en Forex-butik?!

Vi dskuterade roliga grejjer, gaviditet var ett av ämnena, varför behöver vi kanske inte gå in på...haha..och NO jag e INTE gravid!!! ...hahaha... Jag mår inte illa av mat för jag e gravid, PEOPLE PLEASE UNDERSTAND! I'm NOT pregnant, I just feel sick when I need to eat food right now...

En annan sak va bra. "Jag blir faktiskt kåt av kaffe" Det var vad Saabah hörde två gånger komma ur min mun, relativt högt så alla hörde på Jensen's, ja asså i själva verket sa jag "Jag blir faktiskt TRÖTT av kaffe"..men Sabaah hör vad hon vill ;)

Tack för en wonderful day!



Getting horny on Coffee?
Do You Want it with some Cream on Top? ...haha...
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: