Saturday, February 17, 2007

"If You Like Sex, Don't Buy Him a Nintendo"

Grymt soft dag me Kaytan på stan :) Vår Photo-Session blev lite ändrad i planerna...haha. Men tillslut kom vi igång...hahaha... lite iaf *LoL*.
Varför dagen som egentligen inte innehöll något speciellt va så bra, var för att alla tankar kring Blue Eyes inte ledde till no bad feelings, eller no sad feelings :)

Snacka me Christoffer i mobben det va lustigt.
C: Vilken Alex? Han som du e tänd på?
V: Hee va? Jag e inte tänd på nån =)
C: Ja, säkert men han Har inte snackat me han på evigheter.
V: Ja, men då var det jue bra att jag e här så ni tar upp er vänskap igen :P
C: Men du vet att han har flickvän?!
V: Och? Det e inte mitt problem.
C: Nä, iofs :P
V: Men, asså å andra sidan, vem har sagt att jag ska göra något? Man kan faktiskt bara snacka
C: haha..ja det kan man säkert..haha...
V: Ja, men hallå, se men inte röra finns faktiskt =)

Christoffer tyckte nog jag va bra lustig *LoL*. Privé New Edition imorgon :) Let's Get the Party Started :D

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: