Monday, February 26, 2007

The OSCAR ACADEMY AWARDS

Ja, helt ärligt, vem som vann i år jag bryr mig inte, ände knappt till några av filmerna eller något, men klänningarna, yes dessa underbara är alltid intressanta :)

Ska vi börja med de konstiga, vilket det fanns en hel del av i år:
Kristen Dunst i Chanel, hmm..kan inet bestämma mig vad jag tycker, men konstig e den...
Eva Green i Givenchy, oki hon har normalt något spookie över sig, men detta är för spöklikt :/
Meryl Streep i Prada - what the fuck?!
Penelope Cruz i Atlier Versace, ovandelen sitter och är GRYMT snygg, men sen? En struts or what?
Faye Dunaway i J. Mendel, någon som förstår denna klänning?

Fjantigast overall/Most idiotic look over-all:

Fulast/Ugliest:
Jessica Biel i Oscar de la Renta - sorry men ser ut som fan på henne plus att klänningen e ful i sig. Ser ut som om vem som helst hade kunnat sy den på slöjden...

Snyggaste/ Best Dresses - Top 5:

5th Rhea Durham i Marchesa Helt enkelt asfin klänning på snygg tjej :)
4th Oscarsbelönade Helen Mirren i Christian Lacroix
3rd Beyonce i Giorgio Armani Privé, jag e inte helt förtjust i detaljerna upptill, därför "bara" en 3:e plats
2nd
Reese Whiterspoon i Olivier Theyskens for Nina Ricci, Helt enkelt wonderful combination!WINNER Jennifer Lopez, som jag för övrigt typ aldrig gillar, men denna Marchesa klänning e mitt i prick.


Är besviken måste jag säga :( Förra året var det underbara klänningar man såg, helt makalösa kreationer. Felicity Huffman i Zac Posen, Charlize Theiron i Dior, Keira Knithley i Vera Wang.

puSS,
xXxVickanx

No comments: