Wednesday, March 07, 2007

Att avsluta en vänskap..

Läste mitt Horoskop som jag får av Astrology.com varje dag och satt och fundera att, idag kommer det iaf inte stämma, kunde inte komma på någon som på något sätt skulle kunna göra något, som skulle få innehållet att stämma. Men, ibland tar man fel... Ännu en gång visar personen hur dislojal (olojal heter det kanske, ahh ingen aning på svenska, kanske inlojal? eller helt enkelt inte lojal, ja ni fattar iaf) hon är. Folk (dvs nära vänner) har försökt intala mig om att det hon gjorde sist inte var med hennes mening, att hon kanske inte tänkte på konsekvenserna utan bara gjorde det sådär, ok jag godtog det halvt tillslut med tanken att det kanske var så... Men idag bevisar hon ännu en gång var hon står. Jag tänker inte vara så drastisk som i rubriken och avsluta vår vänskap, men jag utesluter henne härmed ifrån min lista på nära vänner som jag litar på. Sorry, Bye, You've Got Your Chance... I've had ENOUGH!

Och Horoskopet löd:

A friendship withers when someone is disloyal. Remember your standards. Yes, you can forgive, but that doesn't necessarily mean you want this person in your life. Think about what's best for the long run.
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: