Sunday, April 01, 2007

Det här med att ta igen saker...

Har ju inte haft någon internet uppkoppling i min nya lägenhet (eller nu e det den gamla iom att jag flyttat igen, men iaf ni fattar), så har jue lite att ta igen i blogg väg. Först började jag med Jennifer’s. Hennes inlägg om att hon e lik ”The Nanny” Fran Fine e klockrent och sjukt lika bildena e...hahaha...

Något jag inte gilade e att min kära vän ska flytta, alltså det e sjukt nice för henne att hon ska flytta, men hennes brist på lap top i ca 2 månader som hon skriver, e inget kul, kunde hon inte haft det typ nu??? Eller ja under mars månad då jag haft så fullt upp att jag typ inte läst något, utan läser ikapp allt nu?!?!?! Jennifer? Why? Skärpning babe ;)

Jag älskar mitt Lip-plumping gloss från Clinique (färgen Peach Plum), rör mig ingentans utan det och det sticker lite lustigt på läpparna när man sätter det på sig. Verkligen värt sina 180kr =)

Jennifer’ inläggVad jag hade velat ..." Del av det:


... är att sätta mig på Lilla Torg i kvälls solen med ett par
brills iförd mitt nytvättade sommarhår som fläktar i vinden.
Snygga människor överallt, värme och en god drink eller kaffe i handen. Sen skulle han, just han, den heta mannen jag väntat på bara rent utav promenera förbi få syn på mig och tycka jag var det snyggaste han någonsin skådat. Han skulle utan att låta sådär mobbad komma fram och börja snacka, slå sig ner vid vårat bord
och allt skulle kännas sådär naturligt perfekt.
Vi skulle sitta där och snacka tills solen gick ner och sen skulle han ge mig en kyss innan han tog mitt nr bara för att kunna ringa mig en signal på morgonen för att höra om vi skulle käka frukost ihop. Tänk om livet hade varit som i mitt huvud just idag. Wow.”

Detta va inte bra...Basti? ahh, Jossan jag vet inte vad som händer..blöö..mailet får du imorgon... I need help...
jag vet inte vad som händer..blöö..mailet får du imorgon... I need help...I'll go CRAZYYY...

Inte vad jag ville läsa precis innan jag ska sova. Vidare igentagning av resterande bloggar imorgon... Klockan är nästan 2 och ja jag borde sova. Kört nästan 1000km..

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: