Thursday, March 08, 2007

My Parents are Coming to Innsbruck

Nu är det klart. Imorgon blir man besökt av sina föräldrar. Ska bara stanna över helgen och hjälpa mig flytta, städa, fixa och handla lite stuff (möbler som behövs, tvättmaskin etc).

Kommer bli mycket besök under den närmaste tiden, Aga kommer imorgon kväll, Jossan på tisdag kväll (och förhoppningsvis min Malino :D :D), sen Kaytan & även Aline på tisdagen veckan efter det..hihi...

Jappz, kommer vara FULL rulle *LoL*. Shoppade idag igen..hihi... Mina efterlängtade Spyder Ski Austria skidbyxor, kunde inte hålla mig längre, kosta vad det kosta ville, jag föll för de första gången jag såg dem, sååå sjukt snygga :D Sen handla jag bara en tröja på H&M så ja, inte så mycket. Kollade dock på carvingskidor som jag ska köpa *asfina*.

Naja, måste gå Party-Time Tonight =)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: