Thursday, March 01, 2007

My Party-Mood is BACK =D

Believe it or not, men senaste tiden ha jag verkligen varit lite party-pooper :/ Eller ja inte direkt på backhoppningarna för där lyckas boysen alltid få igång mig lite på något sätt, för de är bara sååå crazy *LoL*, men förövrigt har jag verkligen inte kännt för något. Har jag gått ut så har jag oftast haft ett halvtaskigt mood, inte kännt för något, no drink no nothing :/ Men nu är mitt PARTY-MOOD back :D Grymt skoj på Irish Pub & Blue Chip igår :) Ikväll är det Couch Club som gäller :)

Gick förbi den där "korvkiosken" i centrum igår natt me Emi, kände doften av schnitzelburgarna och kom att tänka på tiden när Malin va här och vi verkligen var ute varje dag (under ungefär en 3 månaders tid..haha...), sen avslutades kvällarna med en halv schnitzelburgare var vid denna kiosk me alla möjliga crazy people...hehe... Det var tider det ;) Miss You gumman!

Inte snacka om at jag måste packa & plugga till mina två prov som jag ska ha nästa vecka :/

Men det jag ville säga var som sagt MY PARTY MOOD IS BACK AND IM SO HAPPY =D

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: